مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

هم‌زمان با فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت امیر مومنان حضرت علی‌(ع) و گرامی‌داشت لیالی قدر روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمان به‌ویژه خیرین نیک اندیش مدرسه ساز فرا رسیدن ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع)، را به عاشقان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت عرض می‌نماید.

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت ، در روستای عیسی آباد کلاترزان استان کردستان آغاز شد.

...
به همت خیرین مدرسه ساز استان گیلان انجام می شود؛

عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه شیخ زاهد محله پس ازماه مبارک رمضان در شهرستان چابکسر استان گیلان آغاز خواهد شد.

...
خبر

دانش آموزان مدرسه خیری مرضیه یزدی منطقه 16 تهران رتبه های منطقه ای و استانی در مسابقات پژوهشی و جشنواره علمی جابرابن حیان کسب کردند.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبرداد؛

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از احداث کتابخانه ای در محل مدرسه شهید محمودی خلخال خبر داد و گفت : این کتابخانه به همت خیر مدرسه ساز مهدی تقی پور احداث می شود.

...
خبر

نماینده وزیر در ستاد امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از امتیاز ویژه قاریان، خیرین مدرسه ساز و مدافعان حرم در مدارس شاهد خبر داد.

...
خبر

سیدعلی بروجردی علوی خیرمدرسه ساز بخشی از هزینه احداث یکباب دبیرستان 6 کلاسه درشهر دولت آباد زاوه راتقبل نمود.

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای الواج واقع در استان آذربایجان غربی آغاز شد.

...
خبر

نمایندگان بنیاد علمی آموزشی قلم چی بعداز بازدید از مناطق محروم استان کردستان از احداث چند پروژه آموزشی در این مناطق خبرداد.

...
ضرورت استفاده مناسب از ظرفیت های قانونی کشور برای جذب خیرین جدید

یادداشت/ محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران: نظام برنامه ریزی کشور اعمال سیاست های تشویقی برای جذب خیرین مدرسه ساز را طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است که از آن جمله می توان به موارد متعدد اشاره کرد. محاسبه ارقام مالیاتی فعالان اقتصادی در ازای ساخت فضاهای آموزشی از آن جمله است.

...
خبر

بزرگترین پروژه آموزشی استان قزوین با 2097 مترزیربنا در شهریور ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

...
خبر

بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی در کشور اقدام به بازسازی و تجهیز ۱۰ مدرسه خشت و گلی در استان لرستان نموده است. در مجموع ۶۶ مدرسه در این استان نیازمند بازسازی و نوسازی می باشد.