مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
چاپ
کد خبر: ۱۰۴۸

مشارکت 15 درصدی خیران مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری

مشارکت 15 درصدی خیران مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری

میانگین مشارکت خیران در اجرای طرح های مدرسه سازی در چهارمحال و بختیاری 15 درصد است


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: میانگین مشارکت خیران در اجرای طرح های مدرسه سازی کشور 30 درصد و در چهارمحال و بختیاری 15 درصد است.

بیژن حیدری در نشست اعضای خیرین مدرسه ساز با استاندار چهارمحال و بختیاری، افزود: در دو سال گذشته عملیات اجرایی 140 مدرسه در چهارمحال و بختیاری آغاز شده که ساخت 105 مدرسه به صورت مشارکتی با خیران است.

وی با اشاره به وجود 100 مدرسه مخروبه در چهارمحال و بختیاری، گفت: هم اینک در این مدارس مخروبه، دانش آموزان مشغول تحصیل هستند.

حیدری افزود:  جذب کمک های خیری برای تخریب و بازسازی این مدارس در اولویت برنامه های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اعتبار اجرای طرح های مدارس خیری استان را 470 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 280 میلیارد ریال آن را بنیادهای برکت و علوی و وزارت نفت و 190 میلیارد ریال را اشخاص حقیقی تأمین می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در یکم اردیبهشت سال آینده، گفت: با تشکیل مجمع خیریان مدرسه ساز استان در همه شهرستان ها در آینده ای نزدیک، وضعیت مدرسه سازی و جذب حمایت های خیری چهارمحال و بختیاری متحول می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نشست های مجمع خیرین مدرسه ساز استان در مدارس خیرساز، گفت:  الگوپذیری از خیران موفق سایر استان های کشور در بخش های مختلف و به ویژه در اجرای طرح های مدرسه سازی باید مورد استفاده قرار داده شود.

اقبال عباسی افزود: اطلاع رسانی به منظور تقویت فرهنگ عمومی در راستای اجرای طرح های خیری باید به طور ویژه مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

منبع: واحد مرکزی خبر

منتشر کننده : نزاکت الهیاری