مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
بانوان خیر
...
خانم دکتر کتایون علی محمد کلهری خیر نیک اندیش مدرسه ساز ،

خانم دکتر کتایون علی محمد کلهری دندانپزشک و از خیرین مدرسه‌ساز کشور است. وی مدرسه سازی را به یاد مادرشان و پس از فوت ایشان شروع کردند .

...
بانوی نیک اندیش مدرسه ساز «فاطمه دارستانی فراهانی»

بانو فاطمه دارستانی فراهانی از جمله خیرین نیک اندیشی است که پس از فوت دو فرزند جوانش تصمیم می گیرد برای زنده نگه داشتن نام و یاد فرزندانش به نام آنها مدرسه ای بنا نماید.

...
رئیس کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

خانم دکتر مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین از برنامه های خویش در کمیسیون بانوان می گوید .

...
خبر

خدیجه نیزاری به عنوان مشاور ر ئیس سازمان در امور زنان خیر مدرسه ساز منصوب شد

...
خبر

نشست کمیسیون بانوان و خانواده جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور دکتر قفلی و به ریاست خانم دکتر فاطمه مهاجرانی رئیس این کمیسیون صبح امروز یکشنبه 20 آذر در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
طی حکمی از طرف رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

به اتفاق اراء اعضای هیات مدیره در پنجاه و دومین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دکتر فاطمه مهاجرانی را به عنوان رئیس کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز منصوب شد.

...
سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور:

سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه شورای بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان جنوبی گفت: مناطق کمتر برخوردار بستر مناسبی برای مشارکت بیشتر خیرین مدرسه‌ساز است.

...
خبر

خانم سونیا پوریامین مجری سابقه دار صداو‌سیما و مدیرعامل مرکز توسعه اقتصادی زنان با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اعلام آمادگی کرد تا تمام تلاش خود را در جهت ترویج فرهنگ مدرسه سازی به کار گیرد.

...
خبر

خانم چیت ساز با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور منزل مسکونی خود واقع در منطقه سید خندان تهران را وقف ساختن مدرسه در یکی از مناطق استان خوزستان کرد.

...
گفتگو با همسر خیر مدرسه ساز عباس جلالی ،

طی مراسمی از فعالیت های خانم فائزه کلاهدوزان همسر خیر مدرسه عباس جلالی تقدیر شد.

...
گفت و گو با مادری که به یاد فرزندش در سیستان و بلوچستان مدرسه ساخت

«عزیزترینم تو هنوزهم زنده ای و نفس می کشی؛ در مدرسه ای که به نامت بنا کردم دانش آموزان بسیاری باسواد خواهند شد و تو شاهد رشد و بالندگی شان خواهی بود...»

...
خبر

هر کس در راه فرهنگ و افزایش سواد گام بردارد، بیشترین اجر خدا شامل حالش می شود. این جمله، کلامی از یک معلم بازنشسته است که روزگاری در چهاردیواری کلاس برای تربیت نسل امروز گام برداشته بود و اکنون برای آینده دانش‌آموزان فردا تلاش می‌کند

...
طوبی كوهی خير مدرسه ساز شهركردي از آرزوهايش كه برآورده شد مي گويد؛

آتش عشق به تعليم و تربيت هنوز هم در وجودش شعله ور است. يادگاري هاي با ارزش او در شهركرد آرزوی هايی بود كه با همسرش داشت . حالا همسرش نيست اما مدرسه هايي كه به ياد و نام او ساخته شدند پذيرای دانش آموزان شهركردی است.

...
بانوي خير به ياد همسرش هنرستان دخترانه اي در روستاي پلان دشت ياري ساخت ؛

دختران روستاي پلان در منطقه دشت ياري استان سيستان و بلوچستان اين روزها با خوشحالي پشت نيمكت‌هاي هنرستان مي نشينند تا هنر زندگي كردن را بياموزند. هنرستاني كه به ياد پزشك خير و فداكاري ساخته شد كه در طول سالها خدمت به مردم در اين انديشه بود كه نام نيك از او به يادگار بماند.

...
خبر

مهدیه نکوئی خیر مدرسه ساز می گوید: حاج مهدی نکوئی پدرم در امور خیریه همواره پیشتاز بود و این امر الگویی شد برای ما فرزندان تا راه او را ادامه دهیم .

...
اهداف کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در سال 1400 ؛

مهندس زهره دانش مهر دبیر کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در مقاله ای به توسعه هنرستان ها با هدف مهارت آموزی دانش آموزان به ویژه دختران پرداخت در ادامه بخشی از این مقاله را می خوانید.