مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
در شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح شد:

از ابتدای دولت تدبیرو امید تعداد 824 پروژه در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان ،از بهره برداری 7 مدرسه در این استان خبرداد و گفت : در سال تحصیلی جدید اهالی استان شاهد راه اندازی مدارس نوساز خواهند بود.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز بوشهر خبر داد:

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر گفت :مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر طی یک سال اخیر توانسته با حمایت خیرین این استان نقش قابل توجهی در تجهیز و ساخت مدارس استان ایفا کند.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز خبر داد:

در روزهای پایانی بهار 96، بانوی خیر البرزی یک باب منزل مسکونی با کاربری آموزشی اهدا کرد.

...
خبر

خیرین مدرسه ساز عملیات ساخت سه مدرسه استثنایی را تقبل کردند .

...
خبر

دکترمحمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با صدور پیامی از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرکوب گروهک تروریستی تکفیری داعش تجلیل و قدردانی نمود.متن این پیام در پی می آید.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبرداد:

قرآن نویس با تاکید براینکه بیش از 200 پروژه ی مشارکتی خیر ساز در سطح استان اردبیل وجود دارد افزود:طولانی شدن روند پیشرفت پروژه ها موجب شده بسیاری از خیرین مدرسه ساز از انجام پروژه ها دلسرد شوند.

...
خبر

به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر ۷۰سبد کالا و مواد غذایی به ارزش ۷۰ میلیون ریال به همت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان خمین بین دانش آموزان بی بضاعت آموزش و پرورش خمین توزیع شد.

...
فرزندی که به یاد پدر مدرسه می سازد

عملیات ساخت مدرسه ای 9 کلاسه در استان چهارمحال و بختیاری به همت خیر مدرسه ساز دکتر مهرداد قادری باحضور مدیران آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان آغاز شد.

...
خبر

استان بوشهر از مناطق فقیر است که توانسته با جذب حمایت های مردمی تا حد زیادی مشکلات بخش آموزش و تحصیل دانش آموزان استان را برطرف کند.

...
خبر

خیرین مدرسه ساز شهرستان دورود در جهت رفع نیازمندیهای آموزشی این منطقه پنج قطعه زمین را اهدا کردند.

...
خبر

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت 345 مدرسه با تعداد کمتز از 5 دانش آموز تاکید کرد: با هدف کیفیت بخشی به فعالیت‌ها، استفاده مناسب از نیروی انسانی، امکانات و فضای آموزشی مدارس کم جمعیت و پراکنده در این استان تجمیع می‌شوند