مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

حاج علیرضا هاشم زاده یکی از دیگر خیرین به نام مدرسه ساز اصفهانی است که در این سالها فعالیت های خیرخواهانه ای را انجام داده است.

...
در خواست مدیر آموزش و پرورش برای ساخت مدارس جدید با مشارکت خیرین

مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 شهر تهران گفت : 14 مدرسه در منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران فرسوده هستند که نیاز به مرمت ، بازسازی و تخریب دارند.

...
معاون فرماندار دشتی استان بوشهر؛

بردستانی گفت : در سال جاری با مشارکت خیرین مدرسه ساز 5 مدرسه جدید در شهرستان دشتی ساخته می شود.

...
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان مدرسه محمد باقر مهدوی خوانسار گفت: این مدرسه با قدمت بالای 40 سال خیرساز نیست و با اعتبارات دولتی این مدرسه ساخته شده و به نام معتمد محل آن زمان این مدرسه نامگذاری شده است.

...
استاندار آذربایجان غربی:

استاندار آذربایجان غربی گفت:عملکرد خیرین مدرسه سازقابل ارزش گذاری مادی نیست و خیرین در راستای تلاش های بی دلیل خود در امرمهم ساخت مدارس از اجرا معنویی بالایی برخوردار هستند.

...
خبر

به همت مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اولین جشنواره تجلیل از خیرین منطقه میمه اصفهان با حضور جمعی از مسئولان و خیران در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهر میمه برگزار شد.

...
خبر

در سی و ششمین جلسه ی هیات نظارت بنیاد علمی آموزشی قلم چی مطرح شد ؛ 103 مدرسه (با 37580 مترمربع زیربنا) و 55 کتابخانه (با 26950 مترمربع زیربنا) به همت بنیاد قلم چی احداث شده است.

...
خبر

به همت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی، در دانشگاه سیستان و بلوچستان، کتابخانه احداث خواهد شد.

...
با مشارکت 400 میلیون تومانی یک خیر مدرسه ساز؛

تفاهم نامه ی احداث هنرستان دخترانه ای در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی صبح امروز در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به امضا رسید.

...
به همت بنیاد برکت انجام می شود ؛

رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: 34 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به توسعه فضاهای آموزشی و محرومیت زدایی در این شهرستان محروم اختصاص یافته و قرار است 3 مدرسه در مناطقه محروم یاسوج ساخته شود.

...
خبر

عملیات ساخت دبستان 6 کلاسه روستای عیسی آباد از توابع بخش کلاترزان با حضور فرماندار سنندج، مدیر کل بنیاد برکت استان، مسئول انجمن خیرین مسکن ساز و تعدادی از مدیران آموزش و پرورش آغاز شد.

...
خبر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هزاران مدرسه و کلاس به همت خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور ساخته شده است.