مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
چاپ
کد خبر: ۱۰۵۸

بهره برداری از یک مجموعه آموزشی خیرساز در قم

بهره برداری از یک مجموعه آموزشی خیرساز در قم

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ، مدرسه خيرساز شهيد هندويان با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز در منطقه پرديسان به بهره برداري رسيد .


 به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ هندويان برادر شهيد مهدي هندويان ، با بيان اينکه مرحله 1 و 2 اين مجموعه شامل دبستان و دبيرستانی در زميني به مساحت 2500 متر مربع ساخته شده است گفت: اين دو مدرسه با 50 کلاس درس و با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد تومان به بهره برداري رسيده است.

 استاندار قم هم  با بيان اينکه خيران مدرسه ساز ،  سهم ويژه اي در عرصه علم و فرهنگ جامعه دارند گفت: در 4 سال گذشته 40 واحد آموزشي در منطقه پرديسان با کمک خيران ساخته شده است.

 صادقي همچنين با گراميداشت ياد و خاطره روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي از بهره برداري 146 طرح در عرصه هاي مختلف  راه و مسکن ، کشاورزي و توسعه استان با هزینه  492 ميليارد تومان خبر داد.

 حافظي رئيس مجمع خيران مدرسه ساز کشور هم در اين مراسم ، با بيان اينکه در حال حاضر 650 هزار  خير در کشور و هزار خير ايرانی در دنیا به ساخت و ساز مکان هاي آموزشي همت گماشته اند گفت: 37 درصد از مدارس کل کشور با همت خيرين مدرسه ساز ساخته شده است.

مدیر کل نوسازی استان هم با بیان اینکه امروز 8 طرح با 71 کلاس درس در 11 هزار متر مربع زير بنا به بهره برداری رسید، گفت: استاندارد سازي  3 مدرسه و آسفالت 90 مدرسه هم از ديگر طرح هايي است که امروز به بهره برداري رسيد.

پور گليان هزينه اين طرح ها را 11 هزار ميليارد تومان عنوان کرد.

وي با بيان اينکه مجتمع آموزشي شهيد هندويان صد و هفتمين واحد آموزشي ای است که به دست خيران مدرسه ساز به آموزش و پرورش تحویل داده شده است گفت :  مرحله 3 و4 اين مجموعه هم در حال ساخت است.

مدير کل آموزش و پرورش استان هم نبود امکانات آموزشي را يکي از مشکلات اساسي منطقه پرديسان اعلام کرد و گفت: با به بهره برداري از مرحله 1 و 2 مجموعه شهيد هندويان بيش از هزار دانش آموز دختر و پسر در محل سکونت خود زير پوشش خدمات آموزشي قرار گرفته اند.