مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
چاپ
کد خبر: ۱۰۵۳

مشارکت 40 درصدی خیرین استان فارس در افتتاح پروژه های تحویلی دهه فجر

مشارکت 40 درصدی خیرین استان فارس در افتتاح پروژه های تحویلی دهه فجر

همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی 36 باب پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت 180 کلاس درس در 24 هزار متر مربع زیر بنای آموزشی به بهره برداری می رسد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس با اعلام این خبر خاطر نشان کرد : این پروژه ها شامل 30 باب آموزشگاه با ظرفیت 180 کلاس درس و 6 باب فضای پرورشی شامل کانون فرهنگی ، سالن ورزشی و نمازخانه می باشد که بالغ بر 22 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در بر داشته است.
مدیر کل نوسازی مدارس فارس افزود : این پروژه ها شامل 28 باب آموزشگاه مقطع ابتدایی و دو باب آموزشگاه متوسطه دوم بوده که 10 باب از این مدارس بجای فضاهای قدیمی بازسازی و 3 باب نیز بجای مدارس غیر مستحکم مقاوم سازی شدند، و 23 باب دیگر نیز جدید ساخته شدند که با این وصف به ظرفیت کلاس های قبلی استان 80 باب اضافه شده و 100 باب از کلاس های غیر مقاوم و تخریبی نیز ایمن سازی شدند.
موصلی افزود : از مجموع مبلغ 225 میلیارد ریال اعتباری که برای ساخت این فضاها هزینه شده است ، 25 درصد از محل اعتبارات استانی، 35 درصد از محل اعتبارات ملی و 40 درصد نیز از محل اعتبارات خیرین مدرسه ساز تامین شده است. اما از حیث تعداد فضاها ، خیرین در ساخت 20 باب از این مراکز نقش داشتند که جای تقدیر از آنها را دارد.

منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور  

منتشر کننده : نزاکت الهیاری