مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
گفت و گو با خانواده نیکوکار مدرسه ساز رأسی؛

فرزانه رأسی بانوی نیکوکار مدرسه ساز، نماینده خانواده خود است که چند سال پیش مدرسه ای را به نام پدرشان در شهرستان فشافویه استان تهران بنا کرده اند.او متولد 1333 متاهل و بازنشسته آموزش و پرورش است و همیشه علاقه مند بوده در نقاط محروم برای دانش آموزان مدرسه ای بنا کند. گفت و گوی ما را با او بخوانید:

...
بیگلری خبر داد:

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت : در چهار سال اخیر 60 مدرسه در بانه احداث شده که 50 مدسه با همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است .

...
معاون وزیر آموزش و پرورش در بانه:

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۷ درصد از مدارس کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده‌اند.

...
خبر

‌معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار با اشاره به کمبود فضای‌های آموزشی در چابهار از احداث بیش از 110مدرسه، به دست خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبر داد.

...
خبر

همزمان با دهه کرامت ساخت 4 آموزشگاه خیّرساز در بخش مرکزی شهرستان شوش با حضور فرماندار، جمعی از مسوولان و عشایر منطقه آغاز شد.

...
خبر

پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز امروز، ۱۰ مردادماه با حضور جمعی از خیرین نیک‌اندیش شهرستان بیجار و دو تن از خیرین مدرسه‌ساز ساکن آمریکا برگزار شد.

...
در نشست مشترک مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز مطرح شد؛

در نشست مشترک اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز ، خیر مدرسه ساز مهندس صدیقیان ، برای ساخت 72 کلاس درس در این استان اعلام آمادگی کردند.

...
خبر

انتخابات اعضای جدید هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان عصر دیروز با حضور جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد .

...
آشنایی با خیر مدرسه ساز حاج علی محمد باقری؛

حاج علی محمد باقری یکی دیگر از اعضای فعال و باسابقه جامعه خیرین مدرسه ساز استان اصفهان است که بیش از 3 دهه در شهرستان محروم خوانسار اقدام به کارهای خیر مدرسه سازی می کند.

...
خبر

مدرسه ۳ کلاسه روستای دلشادی قصر قند در استان سیستان و بلوچستان به همت آقای دکتر واعظ مهدوی معاون توسعه امور اموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه و کشور برای دانش اموزان محروم با هزینه شخصی و نیز هزینه خانوادگی افتتاح شد .

...
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: “مشکلات راه و کمبود مدرسه” دو مشکل اساسی شهرستان بانه بوده که مردم و دانش‌آموزان با آن مواجه هستند.

...
رییس آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد؛

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از اختصاص مبلغ 150 میلیون ریال برای تعمیر سرویس بهداشتی و شاداب سازی 15 مدرسه محروم و عشایری توسط مجمع خیرین مدارس ساز منطقه خبر داد.