مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
logo logo
...
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : خیرین مدرسه ساز با ساخت مدارس و مراکز آموزشی در واقع فرهنگ جامعه را می سازند .

...
خبر

37 درصد! این سهم خیرین مدرسه‌ساز کشورمان در احداث مدارس کشورمان است، سهمی که پیش‌بینی می‌شود افزایش یابد و با این حال، همین اندازه هم سهم کمی نیست.

...
خبر

گفت‌وگو با معلم بازنشسته‌ای که خودش یک خیر مدرسه‌ساز است

...
بخشدار کندوان ؛

بخشدار کندوان میانه از برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در تهران خبر داد.

...
خبر

بیستمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه لالجین با حضور مقامات استانی و منطقه ای در شهرک صنعتی لاجین برگزار شد.

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای دهو شهرستان میناب استان هرمزگان به همت خیر نیکوکار حسین زاهدی آغاز شد.

...
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت:

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: ساخت مدرسه 9 کلاسه خیرساز در ابراهیم آباد مشکین دشت فردیس کلید خورد.

...
طی چهارسال گذشته تاکنون صورت گرفت

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: در طول چهار سال گذشته 400 میلیارد ریال با هدف مدرسه سازی به همت مجمع خیرین مدرسه ساز استان هزینه شده است.

...
خبر

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: سه هزار نفر وارد عرصه مدرسه سازی در این استان شده اند که از این تعداد 181 نفر عضو فعال مجمع خیرین هستند، با این حال به دلیل کمبود فضای آموزشی نیاز به حضور و مشاکت بیشتر خیرین نیک اندیش داریم.

...
مدیر آموزش و پرورش بیجار :

مدیر آموزش و پرورش بیجار در آیین تجلیل از خیرین مدارس شبانه روزی شهرستان از اقدام خیرین مدرسه ساز، به عنوان حرکتی فرهنگی و صدقه جاریه نام برد.

...
خبر

رییس آموزش و پرورش منطقه لالجین از نقش موثر خیرین مدرسه ساز در فرایند تعلیم و تربیت و مشارکت آنان در امر مدرسه سازی یاد کرد که از دیرباز تاکنون در منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند.

...
مدیرکل آموزش و پرورش ؛

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آمار خیرین مدرسه‌ساز استان نسبت به ۳ سال قبل افزایش ۶ برابری داشته اما به وجود عمق محرومیت‌ها به فضا‌های آموزشی استاندارد، کافی نیست.