مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
فرماندار تهران در تجلیل از فعالیت خیرین مدرسه ساز :

عیسی فرهادی فرماندار تهران درباره نقش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در رشد و توسعه شاخص های آموزشی گفت: امروزه فعالیت جامعه خیرین مدرسه ساز در زمینه ساخت مدارس با فعالیت های سازمان نوسازی مدارس کشور برابر یا حتی در مواردی بیشتراست .

...
خبر

جلسه هیات امنا روز چهارشنبه 28 تیر ماه در مجمع خیرین استان زنجان با حضور دکتر حافظی تشکیل شد.

...
خبر

​نمایندگان شهرهای اهواز و دزفول استان خوزستان عصر دیروز در محل سازمان نوسازی مدارس کشور با محمدتقی نظرپور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش دیدار و در خصوص آخرین وضعیت فضاهای آموزشی این استان گفت و گو کردند.

...
پیام تشکر رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز به مناسبت بازنشستگی مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان مدارس کشور

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت بازنشستگی مدیر کل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور پیام تقدیری صادر کردند متن پیام در پی می آید:

...
پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از کارشناسان و معاونین سازمان نوسازی مدارس کشور که مهارتی خاص در این حوزه دارند گفت : مدرسه سازی سرمایه گذاری برای آینده کشور است .

...
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز تاکنون یک هزار و ۴۵۰ کلاس درس در استان احداث کرده اند.

...
خبر

فرماندار ریگان گفت :افتتاح 25 واحد آموزشي در شهرستان ريگان بيش از 100 کلاس درس مقاوم را به مجموعه کلاسهاي درس دانش آموزان ريگاني افزود.

...
خبر

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس اعلام کرد که اگر خیرین به کمک آموزش و پرورش نیایند در سال تحصیلی آینده فردیس با مشکل آموزشی شدید مواجه می شود.

...
خبر

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: افزون بر 240 مدرسه فرسوده و غیرمقاوم در قالب یک هزار و 398 کلاس درس در سطح استان نیازمند بازسازی و مقاوم سازی است.

...
خبر

یک خیر به نام مدرسه ساز به نام حاج مظفر فتحی تاکنون 3 مدرسه در شهر باغبهادران اصفهان احداث کرده است.

...
خبر

به منطور کمک به افراد خیری که توان پرداخت پول کامل برای ساخت مدرسه را ندارند، تفاهم نامه همکاری با بانک انصار استان به امضاء رسید.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان خبر داد:

طی نشستی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز البرز، قرارداد ساخت یک باب مجتمع آموزشی توسط خَیّر البرزی امضا شد.