مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
در نشست قائم مقام صدا و سیما با رؤسای سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تصویب شد؛

در نشستی که بین قائم مقام صدا وسیما با روسای سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، برگزار شده بود تشکیل کارگروه گسترش فرهنگ مدرسه سازی در رسانه ملی تصویب شد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: خیرین مدرسه ساز 160باب مدرسه با 645 کلاس درس را با زیربنایی حدود 52 هزار متر مربع به صورت خیریه یا مشارکتی احداث و به بهره برداری رسانده اند.

...
خبر

در یک نشست صمیمی رهنمایان خیر مدرسه ساز با سرپرست آموزش وپرورش شهریار دیدارکرد.

...
خبر

قدرت اله زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار و هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان برخوار، از پروژه های خیرساز در حال احداث آموزش و پرورش شهرستان بازدید کردند.

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مجامع خیرین مدرسه ساز شهرستان دورود و اردستان تشکیل شد

...
خبر

محمد تقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی ، توسعه وتجهیزمدارس کشور به مناسبت 17 مرداد «روز خبرنگار» خطاب به اصحاب رسانه و فرهنگ، پیام تبریک صادر نمود.

...
خبر

دکتر محمدرضاحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی خطاب به خبرنگاران صادر نمود متن کامل این پیام دراد امه آمده است :

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان:

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان گفت: تعامل نوسازی مدارس با آموزش و پرورش و خیرین یک ضرورت است.

...
فرماندار يزد در پيامي؛

فرماندار يزد در پيامي ضمن تبریک درخشش دانش آموزان یزدی را در کنکور سراسری 1396 گفت: بدون تردید این موفقیت مرهون نیت خیر واقفین و خیرین مدرسه ساز است.

...
خبر

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت که 500 میلیارد ریال اعتبار برای کیفی سازی مدارس و فضاهای آموزشی این استان و رساندن آنها به شرایط مطلوب نیاز است.

...
خبر

در جلسه ای که با حضور فتاده مسول محرومیت زدایی بانک انصار و راشکی مدیر کل نو سازی استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود مقرر شد ۵ مدرسه توسط بانک انصار در استان سیستان و بلوچستان ساخته شود

...
خبر

خيرنيك انديش تقي زاده ضمن بازديد از پروژه در حال ساخت روستاي چغابدار شهرستان دورود و ابراز رضايت از مراحل ساخت و تكميل اين پروژه، آمادگي خود را براي ساخت مدارس جديد در استان اعلام كرد.