مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: همزمان با سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس، مدرسه ۱۸ کلاسه خیرساز توفیق با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبرداد:

قرآن نویس گفت : تا به امروز 371 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل بنا شده است .

...
معاون وزیر آموزش و پرورش خبرداد:

معاون وزیر آموزش و پرورش از تحویل هشت هزار کلاس درس در مهر امسال در سراسر کشور به آموزش و پرورش خبر داد که بیش از چهار هزار کلاس از این تعداد توسط خیران ساخته شده است.

...
خبر

فرماندار ویژه بروجرد با تأکید بر اینکه «محمدرضا حافظی» شخصیتی ماندگار است، گفت: خیرین مدرسه‌ساز قدم‌های بزرگ و مؤثری در توسعه زیرساخت‌های آموزشی برداشته‌اند.

...
بطحایی در همایش نکوداشت خدمات فرهنگی وعمرانی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: سهم خیرین مدرسه ساز در کشور در راستای مدرسه سازی به اندازه سهم دولت است فقط خیرین در گمنامی اقدام به مدرسه سازی می کنند.

...
استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: به خیرین مدرسه‌ساز باید به دید سرمایه‌های ملی نگاه کنیم و خوشحالیم که بروجردی‌ها قدر این سرمایه‌ها را به‌خوبی می‌دانند.

...
خبر

همایش نکوداشت رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور عصر امروز پنج شنبه در بروجرد برگزار شد.

...
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان بابیان اینکه در استان زنجان ۶ هزار دانش‌آموز در مدارس فرسوده تحصیل می‌کنند، تأکید کرد: 280 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز درزنجان ساخته شده است.

...
خبر

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر برگزاری هر چه با شکوه تر بزرگترین همایش تکریم از خیرین مدرسه ساز که آذر ماه امسال در مشهد برگزار خواهد شد، تاکید کرد.

...
با حضور استاندار فارس؛

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 2 آموزشگاه خیرساز در شهرستان لارستان باحضور استاندار فارس، مدیران کل آموزش و پروش و نوسازی مدارس، فرماندار و جمعی از مسوولین محلی افتتاح شد.

...
خبر

یک مدرسه خیرساز به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان هشترودی در این شهرستان افتتاح شد.

...
خبر

متن پیام تبریک روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بدین شرح است.