مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
چاپ
کد خبر: ۲۰۰۶

جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی برگزارشد

با حضوررئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی برگزارشد

هفتمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز رضوی در سال 98، با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در مشهد برگزار شد


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دکتر قفلی  رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی در این جلسه با تأکید بر نیازهای اکثر مناطق کشور به فضای آموزشی جدید گفت : ما نیازمند این هستیم که خیرین و مردم نیک اندیش در این راه خیر همچنان همراه ما باشند .
وی افزود : مجامع خیرین مدرسه ساز استانها باید در این زمینه تلاش نمایند تا ورود نیک اندیشان و خیرین را به امر خیر مدرسه سازی تسهیل نمایند.
 وی همچنین به وجود کلاسهای نیمه تمام در کشور اشاره کرد و افزود : در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز خیرین بزرگوار و مجامع می توانند با دولت مشارکت و این پروژ ه ها را ان شاء الله به پایان برسانند.
 
در این جلسه همچنین غلامعلی رأفتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت : در مهر ماه امسال استان خراسان رضوی با 1204 کلاس تحویلی که 50 درصد آن به تعداد  602 کلاس بصورت مردمی و مشارکتی بوده است مقام اول کشور را کسب نموده است .
در این جلسه که اکثر اعضای هیئت مدیره و نمایندگان ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس نیز مشهد حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف حوزه مدرسه سازی و مشارکت خیرین بحث و تبادل نظر بعمل آمد و تصمیمات لازم اتخاذ شد .