مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
چاپ
کد خبر: ۲۰۰۹

تشکیل شورای مشورتی مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی

تشکیل شورای مشورتی مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی

بر اساس طرحی که به تصویب هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان رسیده شورایی تحت عنوان شورای مشورتی مجمع خیرین مدرسه ساز استان تشکیل خواهد شد


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه سازکشور  ، بر اساس طرحی که به تصویب هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان رسیده شورایی تحت عنوان شورای مشورتی مجمع خیرین مدرسه ساز استان تشکیل خواهد شد .
محمد رنجبر مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت : در هر یک از جلسات این شورا  از خیرین ، صاحب نظران ، پیشکسوتان عرصه  مدرسه سازی و همچنین ادارات ،صنوف و اقشار مختلف مردم که نظرات آنها پیرامون مدرسه سازی و جلب مشارکتهای مردمی می تواند سودمند و باعث اقدامات مفید تر و مستمر مردم در راستای امر مقدس مدرسه سازی باشد ،دعوت خواهد شد . وی افزود : انتظار می رود با تشکیل این شورا و بحث پیرامون موضوعات مختلف حوزه مدرسه سازی و خیرین مدرسه ساز و بررسی راههای مشارکت بیش از پیش مردم در مدرسه سازی ، شاهد احداث فضاهای جدید و استاندارد برای دانش آموزان عزیز باشیم .
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان از مردم عزیز و فرهنگ دوست ،خواست با مراجعه به سایت مجمع خیرین مدرسه ساز استان به آدرس : www. madresehsazan.ir و یا تماس با تلفنهای    32224048و 32251676   در صورت تمایل در ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی مشارکت و یا نظرات خود را در خصوص امر خیر مدرسه سازی منعکس نمایند .