مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

به همت یک جانباز ،واحد آموزشی 12 کلاسه در زاهدان مورد بهره برداری قرار گرفت.

...
خبر

همزمان با آئین افتتاح سه مدرسه خیّری، از خیرین مدرسه ساز در شهرستان پیشوا تجلیل شد.

...
خبر

کارکنان خیر بانک صادرات ایران با اختصاص بخشی از حقوق و مزایای خود ١٢ واحد مسکونی و ٣ مجتمع آموزشی را در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب تکمیل و به بهره‌برداری رساندند.

...
خبر

اولین جلسه کارگروه تعامل فرهنگی جامعه خیرین مدرسه‌ساز و سازمان بهشت زهرا (س) صبح امروز برگزار شد.

...
برگزاری جلسه جامعه خیرین مدرسه ساز با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

جلسه هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور روز گذشته با حضور دکتر مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در محل این نهاد برگزار شد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از افتتاح 38 طرح آموزشی خیر ساز همزمان با بازگشایی مدارس در سطح استان خبر داد.

...
خبر

نمایشگاه عکس دستاوردهای خیرین مدرسه ساز استان گیلان با شعار “همه با هم مدرسه بسازیم” به همت اداره کل نوسازى، توسعه و تجهیزمدارس گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از تاریخ ١۴ تا ١٩ مهر ماه ٩٧ درنگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت در معرض دیدعلاقمندان قرار می گیرد.

...
خبر

ازاقدامات عام المنفعه بانک سپه استان سیستان و بلوچستان در امر مقدس مدرسه سازی تقدیر بعمل آمد.

...
جهانگیری:

​معاون اول رئیس جمهور گفت: باید امکانات و شرایط لازم برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مدارس فراهم شود؛ زیرا مدرسه نقطه کانونی و اصلی توسعه کشور است.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی کشور داشته اند، گفت: طی دو سال اخیر 50 درصد اعتبارات ساخت، تکمیل و تجهیز مدارس کشور توسط خیرین گرانقدر تامین و پرداخت شده است.

...
خبر

دبستان سه کلاسه شهدای بانک ملت روستای نوروز آباد با حضور مسوولان سازمان نوسازی و مدارس ، آموزش و پرورش، جامعه خیرین مدرسه ساز کشورو همچنین مسوولان این بانک در استان کرمانشاه به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

...
هدیه مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان:

مدیر کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲ مدرسه با ۷۲ کلاس به عنوان هدیه مقام معظم رهبرى از سوی بنیاد برکت در استان سیستان وبلوچستان افتتاح شد.