مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

دفتر فرنو از نوستالژی‌های دانش‌آموزان دهه ۴۰ تا ۶۰ است که یاد و خاطره شیرین دوران مدرسه را برای آن‌ها تداعی می‌کند. آقای فرنو با تولید دفاتر تحریر جایگاه بزرگی در قلب و ذهن دانش‌آموزان برای خود ایجاد کرد؛ به گونه‌ای که شاید بتوان از وی به عنوان مرد بزرگ خاطره‌ساز نام برد

...
خبر

سید محمد بطحایی در نخستین برنامه سفر یک روزه‌اش به شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار در گلزار شهدای شهرستان گلپایگان حضور یافت و در بدو ورود مورد استقبال تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی قرار گرفت.

...
خبر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ظرفیت خوبی در حوزه خیرین مدرسه‌ساز در گنبدکاووس وجود دارد و ما تاکنون با همکاری خیران ۱۲۰ مدرسه در حوزه شهرستان احداث کردیم.

...
خبر

با کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملّی ایران در روستای جفرود بالای استان گیلان، برگ زرین دیگری در مسئولیت های اجتماعی بانک ملّی ایران رقم خورد.

...
خبر

اسپرورین رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز از فعالیت های خیرین در سال 97 گفت و اظهار داشت: مجمع خیرین از سال 91 در استان البرز در حال فعالیت می باشد و از شاخص های عملکردی مجمع، رتبه اول در جذب و هدایت سرمایه خیرین در ساخت مدارس استان البرز بوده است.

...
خبر

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از فعالیت های خیرین مدرسه ساز ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: جامعه خیرین مدرسه ساز در جذب، هدایت و سرمایه گذاری در امر ساخت مدارس، پیشرو بوده و مجمع را بازوان توانا و موتور محرکه آموزش و پرورش دانست.

...
خبر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از برگزاری بزرگترین همایش تکریم از خیرین مدرسه‌ساز در آذرماه امسال خبر داد.

...
خبر

چهل روز از غروب غم انگیز شهادت شقایق‌ها می‌گذرد؛چهل روز در سوگ ابرمردی نشستیم که حیات اسلام مدیون رگ‌های پاره پاره اوست.

...
خبر

مدیر کل نوسازی مدارس فارس اعلام کرد: به همت خیرین مدرسه ساز و مساعدت دولت از آبان ماه سال گذشته تا به امروز 230 پروژه آموزشی و پرورشی در 172 هزار متر مربع زیربنا با بیش از یک هزار و 200 کلاس درس در دست احدات است.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی؛

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی از احداث ۹۲ باب مدرسه‌ خیرساز در این استان خبر داد.

...
با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام شد؛

گردهمایی اعضای دفاتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز در مناطق آموزش و پرورش شهر تهران برگزاری شد.

...
خبر

جلسه اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر امروز در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزارشد.