مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
معاون عمرانی استانداری فارس:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، اقدامات انجام شده از سوی خیرین این استان از جمله خیرین مدرسه ساز را تحسین برانگیز و ستودنی دانست و گفت: گسترش چنین فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای بیانگر حس تدین، نوع دوستی، آینده نگری و مسئولیت پذیری مردم این استان است .

...
خبر

چهار واحد آموزشی در آئینی با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری در شهرستان بندر ماهشهر افتتاح شد.

...
خبر

مدرسه شش کلاسه شهدای بانک ملی در منطقه حنای شهرستان سمیرم استان اصفهان با حضور مقامات و مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

...
ریس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان؛

میردامادیان ، با تأکید بر اینکه هوشمندسازی مدارس از دیگر نیازهای مهم آموزش و پرورش است، گفت: خیران در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی نقش مهمی ایفا می‌کنند و بار بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش را با دستان خود بر می‌دارند.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ساخت ۱۲ مدرسه خیرساز در این استان آغازشده و هم‌اکنون این پروژه‌ها در دست اجرا است.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز سرعین از تحقق 100 درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سال 97 خبر داد.

...
خبر

وضعیت فضاهای آموزشی در منطقه 22 بحرانی است، این اذعان مسئولان آموزش‌وپرورش تهران است از كمبود شدید مدارس در منطقه 22 تهران. منطقه‌ای كه با رشد فزاینده ساختمان‌ها و برج‌های مسكونی و جمعیت مهاجر در سال‌های اخیر مواجه بوده اما متأسفانه فضاهای آموزشی آن متناسب با این رشد جمعیت توسعه‌نیافته است.

...
روایتی زیبا از زندگی خیر بزرگ مدرسه ساز اکبر ابراهیمی؛

بعضی ها ستون هایی هستند که شهر بر روی آنها استوار است. این جمله را دوستی می گفت و معتقد بود اگرتهران و شهرهای دیگر در ایران و کشورهای دیگر فرو نمی ریزد به دلیل بودن آدم هایی است که حکم ستون های شهر را دارند.

...
شهردار منطقه 5 تهران:

شهردار منطقه 5 تهران در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز، برای هرگونه همکاری به منظور تسهیل احداث مراکز آموزشی اعلام آمادگی کرد.

...
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران :

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از تعهد ۶۶ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

...
خبر

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فرهنگی جامعه خیرین مدرسه ساز با سازمان بهشت زهرا (س) با حضور نعمت بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) وشهر دار حرم مطهر امام خمینی (ره)، برگزار شد.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) راتسلیت عرض می نماید.