مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
به همت خیر مدرسه ساز انجام شد؛

۱۵ واحد آموزشی با ۴۵ کلاس در استان سیستان و بلوچستان به همت خیر مدرسه ساز محسن ابریشمچی ساخته می شود.

...
در کارگروه " خیرین و مجامع استانی " در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد تأکید شد؛

همزمان با همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس، دو کارگروه تخصصی تحت عنوان "کارگروه خیرین و مجامع استانی" و "نشست مشترک کمیسیون های مجلس و خیرین مدرسه ساز " برگزارشد.

...
دو کارگروه تخصصی همایش خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس برگزار شد؛

نشست کمیسیون های "عمران"، "آموزش و تحقیقات"،"اجتماعی"، "شوراها" و "فرهنگی" مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس ، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز،روسا و اعضای این کمیسیون ها، روسای مجامع استانی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ها روز گذشته در محل همایش تکریم خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

...
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست مشترک با اعضای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تا سال آینده مدارس خشت و گلی برچیده می شود، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای حذف تمام مدارس خشت و گلی تا مهرماه سال آینده انجام شده است و به مرور آمار این مدارس در استان هایی که دارای این نوع فضاها هستند در حال کاهش است.

...
خبر

کمیسیون های آموزش و تحقیقات،عمران، اجتماعی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با روسای مجامع و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش سراسر کشور

...
در کارگروه مشترک کمیسیون های مجلس شورای اسلامی با خیرین مدرسه ساز بررسی شد؛

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه ساز کشور،کارگروه مشترک کمیسیون های آموزش و تحقیقات،عمران، اجتماعی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با روسای مجامع و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد.

...
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس گفت: خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی جامعه هستند.

...
با حضور 700 نفر از خیرین مدرسه ساز انجام شد؛

همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز سراسر کشور امروز (صبح) با حضور بیش از 700 نفر از خیرین مدرسه ساز در برج سپید مشهد مقدس برگزار شد.

...
وزیر آموزش وپرورش در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس:

وزیر آموزش و پرورش در همایش خیرین مدرسه ساز در وصف مجامع استانی گفت: اکنون مجامع خیرین مدرسه ساز به نهال تنومندی تبدیل شده است واین شجره طیبه 113 هزار کلاس درس را توسط خیرین مدرسه ساز ساخته و دانش آموزان دراین مدارس درس معرفت انجام می دهند .

...
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی درمجلس شورای اسلامی :

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی درمجلس شورای اسلامی در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس گفت: مجلس دهم یک نگاه ویژه به آموزش وپرورش داشته است وهنوز باشاخص ها فاصله داریم اما ساخت 37درصد مدارس توسط خیرین کاری بسیار ارزشمند است .

...
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی :

رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور خیرین مدرسه ساز درعرصه ساخت فضاهای آموزشی اظهار داشت:دراین همایش بحث ساخت فضاهای آموزشی برای کودکانی است که آسیب پذیرترین قشر جامعه هستید و دانش آنان آینده این کشور را خواهند ساخت .

...
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس؛

خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس همواره در کنار خیرین مدرسه ساز است، گفت : در حوزه خیرین اگر هر قانونی نیاز باشد تاکار خیرین تسریع شود، با فوریت رسیدگی می کنیم ، ضمن اینکه ماده 63 قانون ششم توسعه قانون توسعه داریم که به خیرین کمک می کند.