مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

لحظه به لحظه با همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس - آغاز همایش(عکاس: مهدی اسعدی)

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس:

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن خوش آمدگویی به خیرین مدرسه ساز گفت:حدود 21 سال پیش در کنار جوار ملکوتی حضرت رضا (ع) با تعداد اندکی از خیرین عهد بستیم که این کار خیر را آغاز کنیم و امروز دوباره در کنار حرم امام رضا (ع)، خدا را شاکریم که بیش از 650 هزار خیر مدرسه ساز در داخل و خارج کشور این حرکت عظیم را دنبال می کنند.

...
خبر

استقبال مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و خرلسلن رضوی از خیرین و نمایندگان مجلس در فرودگاه

...
گفت و گو با مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه ساز کشور در مشهد مقدس؛

بهمن یعقوبی بیجاربونه متولد تیرماه 1334 است واز سال 75 تاکنون با خیرین مدرسه ساز زندگی کرده است، او بیشتر از این که از خود بگوید با اشتیاق از خیرینی سخن به میان می آورد که از آن چه دوست می دارند انفاق می کنند، او از خیرینی یاد می کند که توقعی ندارند و فقط به نیت خیرشان فکر می کنند.

...
معاون توسعه مدیریت ، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد:

معاون توسعه مدیریت ، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور "فرهنگ سازی"و"قدردانی" از فعالیت های نیکوکاران مدرسه ساز را مهم ترین هدف برگزاری همایش خیرین در شهر مقدس مشهد اعلام کرد.

...
گفت و گو با خیر مدرسه ساز فاطمه ساعی در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس؛

فاطمه ساعی متولد 1322 در تهران است، در سال 85 مرکز خیریه درمانی در تهران روبروی کاخ مرمربه نام فاطمه ساعی را راه انداز ی کرد، اگر چه قرار بود در خیابان نواب صفوی تهران مدرسه بسازد اما ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا ساخت این مدرسه به سرانجام نرسد و4 سال بعد خیرین اراک به سراغش بروند.

...
گفت و گو با دکتر رونقی خیر مدرسه ساز استان فارس در حاشیه همایش تکریم در مشهد مقدس؛

نیم قرن زندگی در خارج از کشور و درد و رنج دانش آموزان روستایی از فساء دکتر حسنعلی رونقی را بر آن داشت تا چند مدرسه در شهر زادگاه خود بنا کند. گفت و گوی ما را با این خیر نیک اندیش بخوانید:

...
گفت و گو با بانو علیلیان مسئول شورای بانوان استان ایلام در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس؛

خودش فرهنگی است و نردیک به 21 سال است که به عنوان مسئول شورای بانوان ایلام فعالیت می کند، صحبتش را با این نکته آغار کرد : من یک معلم بازنشسته هستم و در حد ساخت یک مدرسه کوچک بضاعت داشتم اما بیش از ده ها بانوی خیر مدرسه ساز را به این راه جذب کردم که مدارس بسیاری در ایلام ساختند.

...
خبر

اخبار و تصاویر لحظه به لحظه همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس

...
خبر

همایش تکریم خیرین مدرسه ساز کشور فردا (پنج شنبه ) در مجتمع بزرگ سپید در مشهد مقدس برگزار می شود .

...
خبر

با حضور مسولان، استاندار و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کردستان، عملیات ساخت مجتمع آموزشی فرهنگی صدر هاشمی‌نژاد در سنندج آغاز شد.

...
خبر

بانو محبوبه میرمحمد صراف همسر خیر مدرسه ساز زنده یاد سینگری، امروز با امضای تفاهم نامه ای ساخت یک مدرسه در منطقه 22 تهران را امضا کرد.