مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
چاپ
کد خبر: ۲۰۸۸

نشست مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با روسای مجامع

نشست مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با روسای مجامع

نشست مشترک مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی و روسای مجامع و ادارات آموزش و پرورش در تربت حیدریه برگزار شد.


 
به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با حضور رئیس ، نایب رئیس ، مدیر عامل و چند تن از اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان – معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان –معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان و روسای مجامع و ادارات آموزش و پرورش تربت حیدریه – خواف – رشتخوار – زاوه – کدکن – جلگه رخ جلسه مشترکی به منظور تبادل نظر و هماهنگی مجامع خیرین مدرسه ساز  در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد .
در این جلسه غلامعلی رأفتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی طی سخنانی با ذکر یادی از مسئولین و پیشکسوتان مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت : کار خیر مدرسه سازی و کار مجامع کاری است جمعی و عام المنفعه که نیاز به همکاری و هماهنگی همه دست اندر کاران و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت دارد .
وی افزود :در حال حاضر با توجه به وجود تعداد زیادی مدرسه نیمه تمام در سطح استان، الویت این مجمع هدایت خیرین بزرگوار مدرسه ساز در جهت مشارکت در تکمیل این پروژه هاست .
حسین شادکام معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با اشاره به بخشنامه ارسالی به ادارات آموزش و پرورش گفت : طی بخشنامه ای که به ادارات آموزش و پرورش سطح استان ارسال کرده ایم و مورد تاکیدمان می باشد لازم است مدیران مدارس خیر ساز برای تکریم خیرین بزرگوار بطور مستمر با این عزیزان در ارتباط باشند وضمن اینکه برگزار ی جشنواره درون مدرسه ای تکریم خیرین می تواند باعث دلگرمی خیرین گرانقدر گردد .
وی افزود : میثاق نامه ای به ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ارسال شده تحت عنوان «میثاق نامه دانش آموزان مدارس خیر ساز» که در برخی مدارس نصب شده و باید در همه مدارس خیر ساز در معرض دید دانش آموزان نصب شود که مسلما این کار باعث فرهنگ سازی کار خیر مدرسه سازی در دانش آموزان خواهد شد . 
محمد رضا خدادادی معاون پشتیبانی و توسعه ، مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه ممتاز استان در مدرسه سازی و اقدامات ارزنده خیرین بزرگوار مدرسه ساز گفت : اولویت این اداره کل تکمیل پروژ های نیمه تمام می باشد و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مجمع خیرین مدرسه ساز استان انشاء الله  خیرین گرانقدر برای انعقاد تفاهم نامه تکمیل این پروژه ها نیز مشارکت خواهند نمود  .
معاون اداره کل نوسازی مدارس استان از ادارات آموزش و پرورش خواست تا زمین مناسب در اختیار پروژ ه ها قرار دهند بویژه در خصوص وجود شبکه های آب و برق و گاز در محل زمین قبل از اجرا پیگیری لازم بعمل آید .
گفتنی است : شرکت کنندگان در این نشست در پایان با آقایان محقق و جاوید از خیرین مدرسه ساز شهرستان تربت حیدریه دیدار و از آنها تجلیل نمودند .