مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
دکتر رخشانی‌مهر در همایش تکریم خیّرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه:

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه گفت: به دلیل استقبال بی نظیر خیّرین مدرسه‌ساز برای بازسازی فضاهای آموزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه، سرانه فضای آموزشی این استان از ۶/۵۸ مترمربع در سال گذشته، به ۷/۲۱ مترمربع در سال ۹۷ رسید.

...
خبر

بازوندگفت: شما خیرین مدرسه‌ساز به جای ۷۸ مدرسه آسیب‌دیده ۱۰۸ مدرسه و ۷۱۰ کلاس درس ساختید، من دست شما را می‌بوسم و از همه شما ممنونم

...
خبر

همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در زلزله کرمانشاه با حضور سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در مرکز همایش های هتل ارم برگزار شد.

...
خبر

طی ابلاغی از سوی رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور، «محمدرضا جعفری» به عنوان مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور منصوب شد.

...
خبر

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از برگزاری همایش "تکریم خیّرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه" خبر داد و گفت: این همایش برای تجلیل و حق شناسی از روحیه مسئولیت پذیری به موقع و اثربخش خیّرین در زلزله کرمانشاه، برگزار می شود.

...
خبر

انتخابات اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بندرگز با حضور کمیلی رئیس مجمع خیرین استان گلستان برگزار شد.

...
استاندارمرکزی در آيين تجليل از رئيس مجمع خيرین مدرسه ساز استان :

آقازاده استاندار مرکزی در آیین تجلیل از رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان که با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در اراک برگزار شد، گفت:خیرین مدرسه ساز ذخایر ارزشمند جامعه هستند.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: نیکوکاران و خیران امسال تاکنون 12 هزار میلیارد ریال برای ساخت، بازسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی کمک کردند.صگچ

...
ریس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خبرداد:

میردامادیان اظهار داشت:به زودی پایگاه‌های سلامت دانش‌آموزان توسط خیرین مدرسه ساز راه‌اندازی می شود.

...
خبر

مدرسه12 کلاسه قلم چی ،درمنطقه شیر آباد زاهدان به بهره برداری رسید .

...
به همت خیرین مدرسه ساز؛

مدرسه در حال ساخت کودکان استثنایی تلاش باغچه‌بان که مجهزترین و وسیع ترین مرکز آموزشی کودکان استثنائی است تا شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

...
خبر

با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی،انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه کندوان برگزار گردید.