مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

پوستر اصلی کمپین#همه برپا با شعار "کلاس گرم-مدرسه امن" منتشر شد.

...
خیر مدرسه ساز شاه حسینی عضو کمپین # همه برپا شد

خیر مدرسه ساز تهرانی، حمیدرضا شاه حسینی پس از پیوستن به کمپین# همه برپا ، تعهد استانداردسازی سیستم گرمایشی 20 مدرسه در نقاط محروم کشور را اعلام کرد.

...
علی اصغر فانی وزیر اسبق آموزش و پرورش:

علی اصغر فانی وزیر اسبق آموزش و پرورش دقایقی پیش به عضویت کمپین # همه برپا با شعار کلاس گرم- مدرسه امن پیوست.

...
محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران عضو کمپین# همه برپا شد

محمدعلی افشانی امروز به جمع اعضای کمپین#همه برپا که با هدف استانداردسازی سیستم های گرمایشی تمام مدارس کشور تشکیل شده است پیوست.

...
پیشنهاد پروانه مافی رئیس فراکسیون خانواده مجلس پس از پیوستن به کمپین همه برپا؛

پروانه مافی رئیس فراکسیون خانواده مجلس پس از پیوستن به کمپین #همه برپا گفت: از این کمپین استقبال می کنم و آن را یک ابتکار خوب می دانم چون با مشارکت حداقلی نیز می توان در این کمپین حضور داشت، بنابراین به نظرم فراگیر و مورد استقبال آحاد جامعه قرار خواهد گرفت.

...
خبر

محمدرضا عارف، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از عضویت خود در کمپین # همه بر پا با شعار « کلاس گرم –مدرسه امن » خبر داد.

...
خبر

محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور مشارکت در طرح تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس کشور به کمپین # همه بر پا با شعار« کلاس گرم – مدرسه امن » پیوست .

...
خبر

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به کمپین# همه برپا با شعار" کلاس گرم- مدرسه امن" که از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور وبه منظور جمع آوری مشارکت خیرین و آحاد جامعه برای تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد در سطح کشور راه اندازی شده است، پیوست.

...
خبر

پوستر ویژه کمپین# همه برپا با شعار "کلاس گرم- مدرسه امن" در حاشیه جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه که عصر چهارشنبه 97/10/5 و با حضور وزیر آموزش و پرورش و 500 نفر از خیرین مدرسه ساز برگزار شد، رونمایی شد.

...
با اعلام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از راه اندازی و آغاز به کار کمپین #همه برپا، با شعار "کلاس گرم- مدرسه امن" با هدف جمع آوری مشارکت مردم نیک اندیش کشورمان به منظور تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس کشور خبر داد.

...
خبر

همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در زلزله کرمانشاه با حضور سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در مرکز همایش های هتل ارم برگزار شد.

...
وزیر آموزش و پرورش در همایش خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه:

وزیر آموزش و پرورش در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه، گفت: با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کمپین "همه برپا کلاس گرم مدرسه امن " راه اندازی می‌شود که امید است با مشارکت خیّرین نیکوکار و مردم شریف بتوانیم بخاری‌های ناایمن و غیر استاندارد را جمع آوری کنیم.