مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور:

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت توانمند‌سازی مجامع خیرین مدرسه‌ساز سراسر کشور گفت: در آغاز دهه سوم فعالیت خیرین مدرسه‌ساز، برنامه‌محوری و فعالیت‌های پژوهشی و خلاقانه سرلوحه فعالیت حوزه مشارکت‌های مردمی این سازمان است.

...
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبرداد؛

رخشانی مهر در گردهمایی مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز استانها که صبح امروز برگزار شده بود گفت : سال آینده برای این سازمان سال خیرین مدرسه ساز است .

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

گردهمایی مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز استانها صبح امروز با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ورئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در محل سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

...
خبر

ناصر قفلی عضو هیات مدیره خیرین مدرسه ساز کشور با حمایت مالی از استاندرسازی سیستم گرمایشی مدارس کشور به کمپین همه برپا پیوست .

...
خبر

حسن رحیمی ، علیرضا کریمی و پرویز هادی از قهرمانان جهان کشتی به کمپین همه برپا برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس سراسر کشور پیوستند.

...
خبر

حسن یزدانی قهرمان المپیک و عضو تیم کشتی آزاد کشورمان با حمایت از کمپین همه برپا برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس کشور به این پویش عمومی پیوست.

...
بانوی خیر مدرسه ساز گیتی نژاد به کمپین همه برپا پیوست؛

بانوی نیک اندیش زهرا گیتی نژاد با عضویت در کمپین همه برپا تعهد استانداردسازی سیستم گرمایشی 100 کلاس درس در مدارس مناطق محروم را بر عهده گرفت.

...
خبر

مسئولان شرکت ستاره اول از زیر مجموعه های همراه اول با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز از کمپین همه برپا برای استانداردسازی سیستم های گرمایش سراسر کشور حمایت کردند.

...
باحضور خیرین مدرسه ساز در خراسان شمالی؛

مدرسه ۱۲ کلاسه نوساز در بجنورد با مدیران آموزش‌وپرورش خراسان شمالی خیرین مدرسه ساز کشوری افتتاح شد.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان گفت: خیران این استان در سال جاری احداث 45 مدرسه با 75 کلاس درس را آغاز کرده اند که تعدادی از این طرح ها تحویل آموزش و پرورش شده است.

...
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از افتتاح شش مدرسه خیر ساز بااعتبار 52 میلیارد و 850 میلیون ریال در این استان خبر داد.

...
دانش آشتیانی وزیر سابق آموزش و پرورش به کمپین همه برپا پیوست

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، وزیر سابق آموزش و پرورش با پیوستن به کمپین #همه_برپا، تعهد تامین سیستم های گرمایشی در 5 مدرسه استان سیستان و بلوچستان را تقبل کرد.