مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خبر داد:

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از بهره‌برداری مدرسه ۱۰ کلاسه خیر ساز بااعتبار ۹۸۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

...
در چهل سالگی انقلاب، با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور؛

در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۰۷ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با حضور رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

...
خبر

روزهای کودکی اش را به خوبی در یاد دارد. روزهایی که برای نشستن پشت نیمکت کلاس و آموختن علم مجبور بود هر روز صبح زود ساعت ها پیاده از روستا به شهر برود.همه این خاطرات که یادآور روزهای سخت بود بعد از سالها انگیزه ای شد تا لبخند را به دانش آموزان محروم استان اردبیل هدیه کند.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت : خیرین مدرسه ساز استان یزد در سال 97 مبلغ 39میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت مدارس این استان تخصییص داده اند.

...
خبر

دومین نشست هماهنگی راه اندازی بنیاد خیرین و حامیان دانشگاه پیام نور کشور با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مسئولان دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد

...
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۳۶ مدرسه در این استان توسط خیرین در حال ساخت است.

...
خبر

عملیات ساخت پنجاه و ششمین مدرسه شهری بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در شهر فین کاشان اغاز شد.

...
خبر

دو مدرسه اهدائی بنیاد قلم چی در روستاهای تاجمیر و گرم استان خراسان جنوبی روز سه شنبه 2 بهمن 97، افتتاح و بهره برداری شد.

...
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی خبر داد:

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: خیّرین نیک‌اندیش شهرستان بناب، در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، ساخت ۹ مدرسه در قالب ۵۳ کلاس درس را متعهد شدند.

...
خبر

جلسه ستاد مرکزی بیست و یکمین جشنواره خیرّین مدرسه‌ساز کشور، با حضور رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز و معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

...
خبر

با برگزاری نشست ها و جلسات، وضعیت فضاهای آموزشی ، تعداد مدارس و ظرفیت های کلاس های درسی مطرح می شود؛ اما علی‌رغم تلاش های مسئولان می بینیم که هنوز هم مشکل کمبود واحدهای آموزشی به وِیژه در استان تهران وجود دارد و در کنار همه مشکلات عده ای هم هستند که دغدغه‌شان ارتقای دانش، ساخت و تجهیز مدارس است و نامشان خیرین مدرسه ساز.

...
بانوی خیّر مدرسه‌ساز به کمپین #همه_برپا پیوست؛

هر کس در راه فرهنگ و افزایش سواد گام بردارد، بیشترین اجر خدا شامل حالش می شود. این جمله، کلامی از یک معلم بازنشسته است که روزگاری در چهاردیواری کلاس برای تربیت نسل امروز گام برداشته بود و اکنون برای آینده دانش‌آموزان فردا تلاش می‌کند.