مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
چاپ
کد خبر: ۲۰۱۸

هدیه مهرگیتی  به دانش آموزان سیستان و بلوچستان

هدیه مهرگیتی به دانش آموزان سیستان و بلوچستان

5 مدرسه به همت موسسه خیریه مهرگیتی تقدیم آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان شد.


رضا سرحدی نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان درگفتگو با  خبرنگارجامعه خیرین مدرسه ساز کشوراظهار داشت: پنج مدرسه خیری با ۱۲ کلاس درس در بخش نصرت آباد زاهدان و میرجاوه به بهره ‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: چهار مدرسه خیری با ۱۱ کلاس درس در روستاهای نورآباد، سنگرآباد، حیدرآباد و مجیدآباد بخش نصرت آباد زاهدان با اعتبار بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برای هر واحد آموزشی به بهره‌ برداری رسید.

سرحدی نیا افزود: همچنین یک مدرسه با زیربنای ۳۵ متر مربع و اعتبار بیش از ۵۰ میلیون تومان در روستای خیرآباد دره گیابان میرجاوه افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این مدارس به همت موسسه خیریه مهرگیتی تهران تقدیم آموزش و پرورش این استان شد.

سرپرست اداره‌کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

سرحدی نیا تاکید کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.
وی یاد آور شد: 720 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی۹۸-۹۹ در ۶ هزار و ۶۰۰ مدرسه با ۴۰ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

ایده مفرح