مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت و گو با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور :

رييس دفتر رييس جمهوري با تقدير از تلاش هاي خيرين مدرسه ساز در امر توسعه فضاهاي آموزشي كشور گفت: خيرين رشد و بلوغ فكري خود را در عملشان به اثبات رسانده اند و با ساخت مدرسه در آينده جامعه ايران سهام مي خرند.

...
​وجود شش هزار كلاس درس فرسوده در استان فارس

مديركل نوسازي مدارس استان فارس از وجود بيش از شش هزار كلاس درس قدیمی و غیرفنی در استان خبر داد و گفت: 30 درصد از كلاس هاي درس با قدمت بالا و فرسوده در شهر شیراز قرار دارد كه همراه با نبود امکانات جانبی همچون سالن ورزشی، کتابخانه، نمازخانه و آزمایشگاه از جمله کمبودها و نيارهاي با اولويت این استان محسوب مي شود.

...
به همت بنیاد نیکوکاری دکتر مصلی نژاد انجام شد؛

روز چهارشنبه 19 آبان ماه دبستان 12 كلاسه دكتر محمدرضا حافظی، كه به همت خیر نیك اندیش عباس مصلی نژاد در شهرك اندیشه شهرستان بروجرد احداث شده است،‌ به بهره برداری رسید.

...
با حضور رئیس جمهور انجام شد؛

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نشان مسئولیت اجتماعی را از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

...
خبر

صبح روز سه شنبه 2 آبان ماه رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با فخرالدین دانش آشیانی وزیر آموزش و پرورش در محل این وزارتخانه دیدار کرد.

...
گفت و گو با حاج اکبر ابراهیمی خیر 100 واحد آموزشی در سطح کشور

عضو هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران گفت: توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این سرزمین است.

...
خبر

هنرستان دخترانه خیری خدیجه جهان منطقه 8 آموزش و پرورش شهر تهران تمامی دانش آموزان سال چهارمی رشته هنر خود را در سال تحصیلی جدید راهی دانشگاه های سراسری كرد.

...
به یاد خیر"حاج عباس نویدی مقدم"

«دیگر چیزی نیاورید، نمی خورم.» این جمله را حاج عباس نویدی مقدم گفت و لحظه ای بعد صدایش قطع شد. دخترش که در کنار او بود، با شنیدن این جمله خیلی نگران شد، می ترسید برای پدرش، مردی که در تمام زندگی حامی اش بود اتفاق بدی بیفتد. به طرف تلفن رفت تا برادرهایش را در جریان قرار دهد، اما شماره تماس آنها را فراموش کرده بود.

...
همراه با خیر نیکوکار هما علیانی در بازدید ازمدرسه زنده یاد شهروز بهزاد

در طول یازده سالی که از تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران سپری شده است ، تا کنون بالغ بر ۷۰۰ واحد آموزشی که دارای بیش از ۷ هزار کلاس درس بوده ، به همت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز احداث و به ادارات آموزش و پرورش استان تهران اهداء شده است.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبرداد:

قرآن نویس از احداث بیش از300 مدرسه در استان اردبیل به همت خیرین خبر دادو گفت : امید است با مشارکت خیرین، جشن بی نیازی مدارس را در دوسال آینده برگزار نماییم .

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: در مهرماه امسال 44 پروژه آموزشی خیرساز با اعتباری بالغ بر 329 میلیارد ریال احداث و جهت بهره برداری دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

...
خبر

در مراسمی دبیرستان دخترانه ای که به همت خیر مدرسه ساز دکتر شهریار لقمانی احداث شده بود به بهره برداری رسید.