مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

تسنیم : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای را مبنی بر اختصاص ۳ میلیارد دلار برای افزایش ایمنی مدارس و حذف کلاس‌های درس فرسوده کشور داشت.

...
در گفت و گو با رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان مطرح شد؛

زنجان از استان هایی است که با کمبود مدرسه روبرو است و هنوز در شهرک های تازه ساز و مسکن مهر که اتفاقا جمعیت زیادی را به خودشان اختصاص داده اند. مدرسه ای وجود ندارد و بچه ها مجبورند برای درس خواندن مسافت زیادی را تا مدرسه طی کنند.

...
خبر

مدرسه خیر نیک اندیش پریسا عارف در حالی احداث شد که به دلیل دسترسی سخت به روستای سرتنگ لیراب حمل مصالح آن با استفاده از چهارپایان صورت گرفت.

...
خبر

محمدنبی گوهرگانی از خیرین نیکوکار و اهل باشتی گجساران تجهیزات آموزشی به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال به مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

...
خبر

عملیات اجرایی ساخت مدرسه خیرساز در روستای ظفرآباد چین لوداب بویراحمد در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، مردم و دانش آموزان آغاز شد.

...
خبر

کلنگ زنی یک مدرسه خیرساز در منطقه 3 تهران

...
یادداشت رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

یادداشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور: در دنیای پر ماجرا و وانفسای کنونی انعکاس اعما ل و رفتار نیک اجتماعی موجب ایجاد انگیزه در دیگران خواهد شد و رسانه ها رکن اصلی و اساسی برای اشاعه این هدف است

...
خبر

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت : جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با نماد وحدت آفرینی توانسته گام های موثری در جهت عرصه مدرسه سازی بردارد.

...
خبر

شش کلاس درس در 2 مدرسه آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان به بهره برداری رسید.

...
خبر

نشست هماهنگی مدیران مدارس خیرساز منطقه 10 تهران با مدیران مجمع خیرین مدرسه ساز امروز (دوشنبه ) با حضور نعمت بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، یوسفعلی رضایی مدیر آموزش و پرورش منطقه 10، اعضای هیات مدیره مجمع تهران و مدیران مدارس این منطقه،در کانون سلمان این منطقه برگزار شد.

...
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خبرداد:

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال آینده تمامی مدارس خشت و گلی در استانهای محروم کشور جمع آوری می شوند.

...
خبر

عملیات ساخت یک مدرسه خیرساز به همت دکتر نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش و مهندس رازفر دیروز با حضور مسئولان در منطقه 3 تهران برگزار شد.