مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
چاپ
کد خبر: ۶۰۶

تسریع در ساخت و واگذاری فضاهای آموزشی مناطق عشایری

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان خبرداد:

تسریع در ساخت و واگذاری فضاهای آموزشی مناطق عشایری

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر تسریع در ساخت و واگذاری فضاهای آموزشی مناطق عشایری تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل ازافلاک نیوز، خدانظر دریکوند در نشست هماهنگی با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ‎ ساز و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری گفت: توسعه عدالت آموزشی در نقاط محروم و کم ‎ برخوردار یک سیاست راهبردی است و باید با استفاده از ظرفیت خیرین حقیقی و خقوقی بستر مناسب را برای بهره ‎ مندی دانش ‎ آموزان مناطق عشایری از امکانات مناسب آموزشی و کمک آموزشی فراهم کرد.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت و واگذاری فضاهای آموزشی مناطق عشایری تصریح کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا این مدارس قبل از شروع سال تحصیلی جدید احداث و آماده بهره ‎ برداری شود.

چگنی، مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان نیز در این نشست به ارائه راهکارهای مناسب جهت استانداردسازی فضاهای آموزشی در مناطق عشایری پرداخت و گفت: ساخت این مدارس با اولویت تعداد دانش آموزان و مستقر بودن عشایر در منطقه صورت می گیرد.

بازگیران، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری استان لرستان نیز با ارائه آماری از مدارس با فضای نامناسب در مناطق صعب ‎ العبور و عشایری، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل سازنده ادارات کل آموزش و پرورش و توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان، شاهد برچیده شدن فضاهای آموزشی غیر استاندارد در این مناطق باشیم.

نزاکت الهیاری