مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
چاپ
کد خبر: ۶۰۹

تقدیر رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از اعضای کانون خبرنگاران

تقدیر رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از اعضای کانون خبرنگاران

جلسه تجلیل خبرنگاران کانون خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع تهران عصر دیروز (یکشنبه ) با حضور محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشور، نعمت بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، داریوش خدری نائب رئیس ، محمدرضا قربانی مدیر عامل و جعفر شریعتی عضو هیات مدیره مجمع تهران با حضور اعضای این کانون برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، در این جلسه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن تبریک این روز به خبرنگاران حاضر در مراسم گفت: خبرنگاران وصاحبان رسانه ای که در این عرصه فعالیت می کنند خودشان خیر هستند . آنها با قلم خود باعث گسترش این امر مقدس و معرفی خیرین و فعالیت های آنها می شوند و در واقع با خداوند معامله می کنند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت خیرین در کشور گفت: سال گذشته اعتبار دولت در این عرصه 200میلیارد تومان بود که در حال حاضر کمک خیرین بیش از 900میلیارد تومان بوده است و این یک موفقیت بزرگ است که  فعالیت خیرین در ساخت مدرسه از دولت پیشی گرفته است  که ضروری است به وسیله رسانه ها منعکس شود. 
 نعمت بنی آدم ریس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ضمن تبریک این روز  به سربازان قلم بیان کرد: ورود خبرنگاران به عرصه مدرسه سازی هدیه ای از جانب خداوند است، افرادی که با قلم خود موجب بسط فضاهای آموزشی می شوند و شادی را برای بچه های کشور به ارمغان می آورند.
 داریوش خدری نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران افزود:خیرین بسیاری وجود دارند که علاقه مند هستند وارد این عرصه شوند که در این خصوص نقش رسانه ها و پرداختن به زندگی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.
در این جلسه خبرنگاران  این کانون نظرات و پیشنهادات خود را در  خصوص افزایش اطلاع رسانی از فعالیت های خیرین و انتشار اخبار متفاوت از مدرسه سازی بیان کردند.
همچین برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای، راه اندازی ستون مصاحبه با خانواده های شهدای خیرین مدرسه ساز، دانش آموزان خیر یا خیرین کوچک، داستان کوتاه خیرین در پایگاه اطلاع رسانی خیرین مدرسه ساز از مصوبات اصلی این جلسه بود.
در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس و هدایا از سوی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع تهران از فعالیت های خبرنگاران این کانون تقدیر و قدردانی شد.
لازم به یادآوری است کانون خبرنگاران مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران بیش از هفت سال است که با هدف انتشار   و تولید محتوای فعالیت خیرین مدرسه ساز در سطح تهران تشکیل شده است و سال گذشته با بهره برداری از پایگاه رسمی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، کانون خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در 31 استان فعالیت خود را آغاز کرد.