مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
مدیرکل نوسازی مدارس این استان خبر داد؛

حاج قاسم نصراللهی از خیرین مدرسه ساز تهران به یاد برادر شهیدش چهار مدرسه پیش ساخته را به دانش آموزان محروم عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

...
مدیرکل نوسازی مدارس استان اعلام کرد؛

با وجود انکه استان سمنان جمعیت زیادی را در خودش جا داده و جمعیت کودک و نوجوان آن نیز بالا است اما این باعث نشده که فکری به حال مدارس این استان شود و مدارس جدیدی ساخته شود که جای مدارس فرسوده را بگیرد.

...
خبر

وزیر آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان از محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشور که در بستر بیماری است عیادت کرد.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به دلیل عفونت داخلی در یکی از بیمارستان های تهران بستری است و تحت درمان قرار دارد.

...
خبر

بستری شدن رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در بیمارستان/ دکتر حافظی طی روزهای آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد

...
خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: به همت خیرین مدرسه ساز بنیاد برکت تاکنون 30 مدرسه در مناطق محروم این استان احداث شده است.

...
خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به همت خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی در یک ماه گذشته 80 کلاس درس جدید در مناطق مختلف این استان احداث و تحویل آموزش و پرورش شد.

...
خبر

معاون استاندار و فرماندار تهران با تمجید از فعالیت فوق العاده خیرین مدرسه ساز در پایتخت کشور گفت: این نهضت مدرسه سازی از شهر تهران آغاز شد و در حال حاضر این حرکت خیرخواهانه به تمامی استانهای کشور و حتی بیرون از کشور نیز انتقال یافته است.

...
خبر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: در مهرماه امسال مدرسه خیرساز مادر به همت خیر زهره اصفهانیان به بهره برداری رسید.

...
خبر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 96- 95 دو واحد آموزشی خیرساز در این شهرستان به بهره برداری رسید.

...
تعهدات 870 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال 95

مدیر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در جشنواره سال گذشته خیرین مدرسه ساز، ۸۷۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در سراسر کشور تعهد شد.

...
خبر

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: یک بانوی خیر کرجی در اقدامی خداپسندانه، خانه مسکونی خود را به آموزش و پرورش کرج اهدا کرد.