مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
چاپ
کد خبر: ۶۲۳

نیاز به بازسازی یک سوم مدارس استان / تعهد 10 میلیارد ریالی خیرین

در جشنواره خیرین مدرسه ساز میانه مطرح شد؛

نیاز به بازسازی یک سوم مدارس استان / تعهد 10 میلیارد ریالی خیرین

هفتمین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان میانه با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه ای در حسینیه سید الشهدای شهرک ولیعصر تهران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از خبرگزاری  پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در این همایش با بیان اینکه در سطح استان 32 هزار کلاس درس داریم که یک سوم آنها مستحکم، یک سوم نیمه مستحکم و یک سوم دیگر نیاز به مرمت و بازسازی دارند گفت: حجم گسترده نیاز استان در حوزه مدرسه سازی، مقاوم سازی و نوسازی مدارس یاری   و مشارکت خیرین را می طلبد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری 24 همایش مجمع خیرین و جشنواره خیرین در 24 شهرستان خبر داده اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش هر چه بیشتر دولت و خیرین ، مدارس استان برای فرزندانمان ایمن تر گردد.

ساجدی فر معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه در این همایش با خیرمقدم به تمامی میهمانان،مدعوین گرامی و تقدیر از خیرین حاضر که همت کرده و برای امر خیر مدرسه سازی آستین بالا زده اند گفت: 21 مدرسه در شهرستان میانه در حال تخریب است که نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

وی 76 مدرسه را نیازمند تعمیرات اساسی و مقاوم سازی دانست و افزود:  درمنطقه میانه نیاز مبرم به احداث 3 مدرسه جدید داریم که امیدواریم با همت و تلاش خیرین همیشه در صحنه شهرستان میانه شاهد رفع مشکلات در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

مدیر آموزش و پرورش میانه در پایان سخنان خود گفت: تمامی سعی و تلاش ما این است که درمنطقه ای با 23 هزار دانش آموز و244 مدرسه در سال تحصیلی جدید  و بازگشایی مدارس هیچ دانش آموزی بدون کلاس و معلم نباشد.

گفتنی است:هفتمین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان میانه با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه ای در حسینیه سید الشهدای شهرک ولیعصر تهران برگزار شد.

منتشر دهنده: نزاکت الهیاری