مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
چاپ
کد خبر: ۶۲۲

ضرورت جذب خیرین مدرسه ساز برای آموزش و پرورش فردیس

فلاح نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس خبر داد :

ضرورت جذب خیرین مدرسه ساز برای آموزش و پرورش فردیس

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت : انجمن اولیا و مربیان در جذب خیرین مدرسه ساز برای زیباسازی مدارس به اداره آموزش و پرورش فردیس یاری کنند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از ایرنا، محمدرضا فلاح نژاد روز شنبه در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان فردیس در سالن اجتماعات شهید باهنر ناحیه دو کرج، افزود: از طرف آموزش و پرورش دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز در فردیس فعال شده و باید هماهنگی بیشتر با اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این خصوص داشته باشیم.
وی ادامه داد: اگر مقررات به آنها اجازه بدهد 50 نفر از معتمدین و خیرین و افرادی که می توانند خیر جذب کنند، دعوت شده و از بین آنها 7 نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب شوند تا در جذب منابع و مدرسه سازی و امکانات و تجهیزات به اداره آموزش و پرورش فردیس کمک کنند.
وی گفت: قرار شد از ظرفیت خیرین، شهرداری ها، فرمانداری و شرکت ها برای زیباسازی مدارس استفاده شود تا برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.
فلاح نژاد افزود: طبق تصمیم فرمانداری فردیس و اداره آموزش و پرورش تهیه روپوش مدارس این شهرستان به اتحادیه دوزندگان فردیس واگذار شده که اتحادیه مدارس را بین خیاط هایی که مجوز از سوی اتحادیه دارند، توزیع کرده و بر قیمت و کیفیت پارچه و دوخت روپوش نظارت کنند.
وی اظهار داشت: تاکنون برای ساماندهی سرویس مدارس 12 جلسه کارگروه ماده 18 در محل فرمانداری برگزار و مقرر شده تا سرویس مدارس به اتحادیه آژانس شهرستان تحویل شود و این اتحادیه از پیمانکار شهرستان از افرادی که برای سرویس دهی به مدارس مجوز دارند، استفاده کند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: سرویس مدارس در چندین منطقه تقسیم بندی شود و رانندگان به پیمانکاران مراجعه کنند تا پیمانکاران انها را جذب و قراردادی با مدیر مدرسه داشته باشد.
فلاح نژاد افزود: مدیر اجرایی بین مدارس ، خانواده ها و رانندگان در ارتباط و هماهنگی باشد قانونمند و مطابق تصمیمات کارگروه 18 موضوع سرویس مدارس ساماندهی شوند.
وی از خانواده ها خواست کاملا به این طرح اعتماد و با کارگروه ماده 18 همکاری کنند از افراد متفرقه برای جابجایی دانش آموز استفاده نکنند.
فلاح نژاد ، از رانندگان خواست با پیمانکارانی که مورد تایید اتحادیه تاکسی داران و کارگروه ماده 18 است با پیمانکار هماهنگ باشند و مطمئن باشند به حق و حقوق خود خواهند رسید.
وی در خصوص پروژه مهر اظهار داشت: پلیس راهور شهرستان ضمن دریافت آدرس مدارس از اداره آموزش و پرورش نیازمندی های نزدیک مدرسه را از جمله سرعتگیر،تابلو ،چراغ چشمک زن و خط عابر پیاده به شهرداری ها اعلام کنند.