مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
چاپ
کد خبر: ۶۰۰

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مناسبت «روز خبرنگار»

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مناسبت «روز خبرنگار»

محمد تقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی ، توسعه وتجهیزمدارس کشور به مناسبت 17 مرداد «روز خبرنگار» خطاب به اصحاب رسانه و فرهنگ، پیام تبریک صادر نمود.


17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار مجاهد، شهید محمود صارمی برگ زرینی است در تاریخ فعالیت های رسانه ای کشور و فرصتی است مناسب برای بیان اهمیت عرصه «خبر و خبررسانی» و قدردانی از تلاش مؤثر خبرنگاران ساعی در توسعه فرهنگی کشور. بدون تردید در تاریخ هر ملت، ظرفیت هایی وجود دارد که بنیان های اقتصاد، فرهنگ و ... برآن استوار می شود؛ این داشته ها را می توان «سرمایه اجتماعی» در نیل به آرمان های هر ملت نامید؛ و «آگاهی و اندیشه» در شمار این سرمایه های اصلی قرار دارد که در حفظ و تقویت آن باید کوشید. اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد، در سنگر دفاع و حراست از این سرمایه اجتماعی و در مسیر برافروختن چراغ علم و بیان حقیقت، جدّ و جهد می کنند و پرچم آگاهی بخشی و اندیشه ورزی را برافراشته اند. به بیان دیگر خبرنگاران در واقع پیش قراولان این جهاد ماندگار در توسعه پایدار میهن عزیز اسلامی و وجدان بیدار جامعه اند و حق جویی و حق گویی آنان در عمل به این رسالت ارزشمند اجتماعی شایسته تکریم و حق شناسی است.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور حضور این سرمایه ارزشمند فکری و فرهنگی و نیروی خلاق و سازنده را در کنار خود ارج نهاده وآن را ضامن موفقیت های آینده در اعتلای نظام تعلیم و تربیت اسلامی و توسعه فضاهای آموزشی کشور می داند.

 

محمد تقی نظرپور
 
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

96/05/17