مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
چاپ
کد خبر: ۵۹۵

ساخت 5 مدرسه توسط بانک انصار در استان سیستان و بلوچستان

ساخت 5 مدرسه توسط بانک انصار در استان سیستان و بلوچستان

در جلسه ای که با حضور فتاده مسول محرومیت زدایی بانک انصار و راشکی مدیر کل نو سازی استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود مقرر شد ۵ مدرسه توسط بانک انصار در استان سیستان و بلوچستان ساخته شود


به گزارش خبرنگار  جامعه خیرین  مدرسه ساز کشور؛ در این نشست راشکی مدیرکل نوساز ی مدارس استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به  مشکلات حوزه فضاهای آموزشی در سطح استان عنوان کرد:  استان  سیستان و بلوچستان  از  لحاظ سرانه فضاهای آموزشی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، بطوریکه میانگین سرانه فضاهای آموزشی در کشور به ازای هر دانش آموز 5 متر مربع است که این عدد در این  استان 3.11 متر مربع است ، در صورتیکه  استان های برخوردار به سرانه 9 متر مربع به ازای هردانش آموز دست یافته اند.
 
وی افزود :  این استان ها   دغدغه فضای آموزشی نداشته و به کیفیت آموزش می اندیشند به طوریکه  ملاحظه می شود که در کنکور و المپیاد های علمی جایگاه ویژه ای دارند.
 
راشکی  تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که این مسائل ریشه تاریخی دارد و واجب است  که با همت همه مسئولین و اختصاص اعتبارات خاص به استان مشکلات را مرتفع سازیم .
 
 مدیر کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:لازم است که از مسئولین محترم بانک انصار استان تشکر نماییم که با درایت و حس مسئولیت پذیری، موفق به امضای تفاهم نامه با مجمع خیرین مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان  شدند.
 
گفتنی است :  در انتها ی جلسه ، فتاده گزارشی از مشاهدات خود از حاشیه شهر زاهدان  را عنوان و  بر آمادگی بانک انصار به منظور ساخت 5 مدرسه در استان  تاکید کرد.
ایده مفرح