مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خانواده‌ای که به نام فرزند مرحوم خود مدرسه ساخت:

مدرسه مهریار شریف بختیار یک واحد آموزشی خیرساز با امکانات مناسب است که بانی آن از زنان نیک‌اندیش و خیرخواه این مرزوبوم است. مدرسه‌ای که با تمام امکانات در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است و بانیان ساخت آن، خیر نیک‌اندیش، بانو منصوره بنایی کاشانی و فرزند وی، مهندس مهریاد شریف بختیار، را به آرزویشان رسانده است.

...
گفت و گو با فاطمه عرب بانوی نیکوکار مدرسه ساز؛

خانم عرب در خصوص آثار كار خیر مدرسه سازی در زندگی می گوید: زمانی كه تصمیم به ساخت اولین مدرسه گرفتم شاید تنها یك سوم هزینه لازم را در اختیار داشتم اما كمی كه جلوتر رفتم به شكلی غیرقابل باور و از منابعی كه انتظار نداشتم مبالغ مورد نیاز برای مدرسه سازی تأمین شد و من موفق به ساخت 8 مدرسه شدم.

...
گفت و گو با محمد علی نجفی خیر مدرسه ساز :

محمدعلی نجفی از خیرین مدرسه‌سازی است که به‌تازگی، دومین مدرسه را در منطقه 3 تهران احداث و به دانش‌آموزان اهدا کرده است. این مدرسه، هم‌اکنون پذیرای جمعی از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی این منطقه است.

...
گفت و گو با خیر مدرسه ساز دکتر عباس مصلی نژاد؛

دکتر عباس مصلی نژاد از خیرین مدرسه ساز بزرگ کشورمان محسوب می شود. این نیکوکار مدرسه ساز در قالب بنیاد فرهنگی مصلی نژاد تاکنون 54 مدرسه و واحد آموزشی در استان های مختلف کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، لرستان و ... احداث و تحویل وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی داده است. در این گزارش با این خیر مدرسه ساز بیشتر آشنا می شویم:

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد؛

جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در سالن امام رضا شرکت نفت واقع در شهرک نفت اهواز با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
نوزدهمین جشنواره های خیرین مدرسه ساز استان تهران

نوزدهمین جشنواره های خیرین مدرسه ساز استان تهران

...
خبر

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان با رویکرد مشارکت در ایمن سازی مدارس در دزفول برگزار شد.

...
خبر

نهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز شهرستان خلخال در استان اردبیل ، با حضور مدير كل آموزش و پرورش، رييس مجمع خيرين ، معاون توسعه فني اداره كل نوسازي و تجهيز مدارس استان اردبيل و جمعي از مسئولين شهرستان خلخال در سالن اداره ارشاد اسلامي برگزار گرديد

...
در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گیلان مطرح شد:

معاون وزیر آموزش و پرورش استان گیلان ،در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان که دوم اردیبهشت ماه سال جاری با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز برگزار شده بود گفت: 750 خیر در استان گیلان در امر مدرسه سازی فعالیت دارند.

...
عملکرد نیکوکاران گیلانی در سال 95؛

نیک اندیشان استان گیلان در سال گذشته 13 طرح آموزشی را به بهره برداری رساندند.

...
نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران- سالن اجلاس سران 4 اردیبهشت

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران- سالن اجلاس سران 4 اردیبهشت

...
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران؛

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یکی از عواملی که می‌تواند مدارس را ماندگار کند، نگهداری از مدرسه است و از خیرین می‌خواهم در نگهداری مدارس هم مشارکت کنند.