مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

آموزشگاه خیرساز هجرت النبی که ساخت آن با مشارکت خیر نيك انديش زنده یاد حاج رحیم خالصی از دو سال پيش آغاز شده و با فوت وي به همت ورثه او به پايان رسيد، روز گذشته دوشنبه 11 ارديبهشت ماه طي مراسمي در شيراز افتتاح شد.

...
خبر

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره خیر مدرسه ساز زنده یاد دکتر احمد کیانی مراسمی با خانواده این خیر نیک اندیش استان اصفهان در شهر فلاورجان و در هنرستان احداث شده این خیر برگزار شد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: در حال حاضر 4 هزار و 942 کلاس درس این استان فرسوده است و نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

...
خبر

محمدرضاحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت 12 اردیبهشت هفته گرامیداشت مقام معلم، پیامی را منتشر نموده اند که متن کامل آن در پی می آید:

...
گفت و گو با عضو هیات مدیره مجمع خیرین تهران و مسئول نمایندگی منطقه 2 تهران؛

به اعتقاد عضو هیات رییسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران باید برای ورود خیرین به حوزه مدرسه سازی بستر سازی کرد و عرصه را برای فعالیت خیرین فراهم کرد.

...
خبر

معاون استاندار و فرماندار تهران با تمجید از فعالیت فوق العاده خیرین مدرسه ساز در پایتخت کشور گفت: این نهضت مدرسه سازی از شهر تهران آغاز شد و در حال حاضر این حرکت خیرخواهانه به تمامی استانهای کشور و حتی بیرون از کشور نیز انتقال یافته است.

...
رئیس دفتر رئیس جمهور :

رییس دفتر رییس جمهوری با تقدیر از تلاش های خیرین مدرسه ساز در امر توسعه فضاهای آموزشی كشور گفت: خیرین رشد و بلوغ فكری خود را در عملشان به اثبات رسانده اند و با ساخت مدرسه در آینده جامعه ایران سهام می خرند.

...
گفت و گوی اختصاصی با محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

کشور ما ایران همواره شاهد حضور مردمی است که با ایثار خود از ارزش های دینی ، علمی و هویتی خود دفاع می کنند. مردمی که نشان داده اند ایثار و از خود گذشتگی ، ریشه در عظمت روح و وارستگی آنان دارد. مدرسه سازی یکی از هزاران امور خیریه است که توسط انسانهایی از تبارعشق انجام می شود .

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرس ساز استان اصفهان خبرداد:

عبد یزدان با اشاره به کمبود مدارس در مناطقی شرق اصفهان گفت: در بیشتر این مناطق با ساخت تنها 2 کلاس درس مشکلات کمبود مدرسه در این مناطق محروم رفع می شود.

...
نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران- 4 اردیبهشت - سالن اجلاس سران

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران- 4 اردیبهشت - سالن اجلاس سران

...
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در نوزدهمین جشنواره های خیرین مدرسه ساز:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تلاش های خیرین مدرسه ساز قابل تقدیر است و دست همه آنها را می فشارم.<br /> .

...
همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان برخوار اصفهان؛

درچهارمین جشنواره بزرگ خیرین مدرسه ساز شهرستان برخوار استان اصفهان پنج فضای آموزشی جدید خیر ساز احداث شد.