مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

کمیسون ملی یونسکو به مناسبت بزرگداشت هفته جهانی آموزش از تلاش های جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای تحقق آموزش فراگیر تقدیر و قدردانی کرد.

...
در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گیلان مطرح شد:

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان گفت :در حال حاضر 750 خیر در گیلان و 30 هزار خیر در کل کشور به امر مقدس مدرسه سازی مشفول هستند.

...
در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی مطرح شد؛

استاندار آذرباجان غربی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان با اشاره به اینکه در سال 96، 313 مدرسه کانکسی استان جمع آوری می شود، گفت:امید است بتوانیم تا سال 97 تمامی مدارس کانکسی را جمع آوری نماییم.

...
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان؛

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان گفت :حضور خیرین مدرسه ساز موجب ارتقای کمیت و کیفیت آموزش در کشور می شود.

...
خبر

در نشست تخصصی مشارکت شهروندی در تحقق آموزش فراگیر که عصر دیروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شده بود دبیرکل یونسکو در تهران از نقش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تقدیر کرد.

...
در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان اعلام شد؛

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل با رویکرد مشارکت در ایمن سازی مدارس در سالن اجتماعات مجتمع اقامتی کوثر برگزار و از خیرین نیک اندیش تجلیل شد

...
خبر

​کتاب چهره های ماندگار خیرین مدرسه ساز استان در نوزدهمین جشنواره ی خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی رونمایی شد.

...
جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم در اصفهان

همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم اولین اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان انتخاب شد.

...
نوزدهمین حشنواره خیرین مدرسه ساز در بندرعباس برگزارشد

نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان برگزار شد.

...
خبر

نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان مشگین شهر ،با هدف جلب مشارکتهای مادی ومعنوی خیرین ، برگزار شد .

...
معاون عمرانی استانداری در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان

نوزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه ساز استان لرستان با حضور آیت الله میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان، دکترحافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش استان و تعداي از خيرين مدرسه ساز استان روز پنجشنبه 7 ارديبهشت در دانشگاه فرهنگيان علامه طباطبايي خرم‌آباد برگزار گردید.

...
گفت و گو با محمدحسن شمس فرد و فاطمه عرب زوج مدرسه ساز تهرانی؛

هر دو به كار خیر علاقه مند هستند و از ابتدای پیوند زناشویی‌شان در سال 1344 پرداختن به امور خیریه از جمله مدرسه سازی را به عنوان یك اصل در زندگی قرار داده اند. ساخت مدرسه، درمانگاه، كمك به نیازمندان و ... از جمله كارهایی است كه این زوج خیر به انجام رسانده اند و حال خوب امروزشان را نتیجه كمك كردن به دیگران می دانند.