مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
چاپ
کد خبر: ۹۱۸

پویش ساخت مدرسه برای دانش آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه

پویش ساخت مدرسه برای دانش آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: پویش کمک به ساخت مدرسه برای دانش آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه با عنوان 'مدرسه ات را خواهم ساخت' در خراسان رضوی راه اندازی شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمدحسین علیزاده  افزود: در راستای این پویش مردمی و همگام با کمک چشمگیر خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده غرب کشور، کمک های دانش آموزی، مردمی و فرهنگیان در این زمینه جمع آوری می شود.
وی با بیان اینکه طی مذاکرات مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ساخت 71 کلاس درس در مناطق زلزله زده غرب کشور قطعی شده است، اظهار کرد: اجرای 6 پروژه با 66 کلاس درس و زیربنای هشت هزار و 420 متر مربع با هزینه معادل 8.9 میلیارد ریال از جمله تعهدات مجمع خیرین خراسان رضوی است.
وی گفت: همچنین ساخت پنج کلاس روستایی با زیربنای 150 متر مربع و هزینه 1.5 میلیارد ریال از دیگر تعهدات صورت گرفته است.
علیزاده افزود: اجرای فونداسیون پروژه مدرسه برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم با زیربنای 1600 متر مربع و هزینه 1.6 میلیارد ریال نیز آخرین تعهد این مجمع برای اجرا در مناطق زلزله زده کرمانشاه است.
وی اظهار کرد: نیک اندیشان و خیرین می توانند کمک های خود را به شماره حساب بانک ملی شعبه مرکزی مشهد به شماره 0106985483002 برای شرکت در این پویش واریز نمایند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع 78 مدرسه با 415 کلاس درس در این استان در پی وقوع زلزله آسیب دیده و نیازمند بازسازی است.
مرزبان نظری افزود: از کمک و مشارکت خیرین و نیکوکاران در بازسازی مدارس فرسوده و آسیب دیده قدردانی می کنیم.
مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با سه هزار و 500 عضو، رتبه اول کشور از نظر تعداد اعضا را دارد.

منبع: ایرنا

منتشر کننده: نزاکت الهیاری