مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

قائم مقام وزیر کشور گفت: خیران مدرسه ساز با مشارکت های مادی و معنوی خود، چرخه توسعه و آبادانی کشور را تثبیت می کنند

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در هفدهمین همایش مجمع خیرین شهرستان خمین ؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در هفدهمین همایش مجمع خیرین شهرستان خمین اظهار داشت : 37 درصد از مدارس در حال ساخت، توسط خیرین مدرسه ساز بنا می شوند.

...
گفتگو با خیر مدرسه ساز حاج محمد حسین کاظمی؛

حاج محمد حسین کاظمی پایه گذار مجمع خیرین مدرسه ساز در استان اصفهان است که موفقیتش را مدیون دعای خیر مادر می داند.

...
مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس؛

مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس با اشاره به عملکرد خیرین در این استان گفت: عملكرد خيرين مدرسه ساز در استان فارس چشمگیر و در سطح کشور ممتاز است به نحوي كه خیرین در هجده سال اخیر بالغ بر ۱۵۲۷ پروژه با نه هزار کلاس درس با ۴۳۰میلیارد تومان اعتبار احداث کرده اند که جای تکریم از این بلند همتان دارد.

...
دستاورد نوزدهمین جشنواره های خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ؛

در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، خیرین این استان مبلغ ده میلیارد و یکصد هزار تومان را برای ساخت مدرسه تعهد کردند.

...
خبر

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: استان اصفهان 200 بانوی خیر در امر مدرسه سازی دارد که در سالهای اخیر ، مدارس مهم و تاثیر گذاری در مناطق محروم استان اصفهان ساخته اند.

...
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در آذربایجان شرقی خبرداد:

شجاعی با اشاره به دستاوردهای جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت : عملیات اجرایی احداث ۱۴ مدرسه خیر ساز ، در شهرستان اهر آغاز شد.

...
به همت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان انجام می شود؛

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان در اقدامی خداپسندانه اقدام به ساخت مدرسه ای در نور آباد جیرفت واقع در استان کرمان کرده است.

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبيل در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان گفت: مشارکت خیرین استان در امر مدرسه‌سازی افزایش یافته است.

...
خبر

سومین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز پیربکران اصفهان با حضور رئیس هیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار شد.

...
یادداشتی از محمد رضا حافظی ،رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

امیر کبیر در دوران صدارت خود اثری سازنده و پایدار برجاگذاشت ومدرسه دارالفنون را بناکرد. او انسانی فرهنگ دوست بود و اهتمام او برای ساخت مدرسه تاریخی دارالفنون که در واقع بحرالعلوم دانش و فرهنگ این مرزو بوم است ؛نشانی برلیاقت ،کیاست ، کاردانی و فرهنگ دوستی آن انسان بزرگ و وارسته است .

...
خبر

به همت یکی از خیرین مدرسه ساز استان سمنان برای ساکنان مسکن مهر این استان ، مدرسه ای ساخته می شود.