مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
چاپ
کد خبر: ۹۴۶

بهره برداری از مدارس بنیاد برکت در سه استان کشور

بهره برداری از مدارس بنیاد برکت در سه استان کشور

چهار مدرسه بنیاد برکت همزمان با 76 طرح دیگر این بنیاد در سراسر کشور در استانهای ایلام ، گیلان و تهران به بهره برداری رسید


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، چهار مدرسه برکت استان ایلام از طریق ویدئو کنفرانس توسط آیت اله گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور همزمان با ۷۶ طرح دیگر بنیاد برکت در سراسر کشور در استان های ایلام گیلان و تهران افتتاح شد.
 
محمدرضا حیدری سرپرست اداره کل نوسازی مدارس ایلام، درحاشیه این مراسم گفت: این مدارس شامل یک دبستان ۱۲ کلاسه در شهر ایلام، یک مدرسه ۶ کلاسه در ملکشاهی، یک دبستان ۶ کلاسه در چرداول و یک مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان دره شهر می باشند که در مجموع با ۳۰ کلاس درس احداث شده‌اند.  
 
حیدری افزود : برای ساخت این مدارس که در مجموع ۳ هزار و ۴۳۰ مترمربع زیربنا دارند بیش از ۲۸ میلیارد ریال از طرف بنیاد برکت هزینه شده است.
 
آیت اله محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دراین مراسم از اقدامات ارزشمند بنیاد برکت در ساخت و افتتاح این ۴ طرح آموزشی در سطح استان قدردانی کرد.
 
در این آئین سردار شاه ویسی رئیس بنیاد برکت در منطقه غرب کشور، معاون عمرانی استانداری، رئیس و اعضای مجمع خیرین و شورای بانوان خیر مدرسه ساز نیز حضور داشتند.
 
منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور 
منتشر کننده : نزاکت الهیاری