مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
چاپ
کد خبر: ۹۵۳

اقدام خیرین مدرسه ساز، حرکت فرهنگی و صدقه جاریه است

مدیر آموزش و پرورش بیجار :

اقدام خیرین مدرسه ساز، حرکت فرهنگی و صدقه جاریه است

مدیر آموزش و پرورش بیجار در آیین تجلیل از خیرین مدارس شبانه روزی شهرستان از اقدام خیرین مدرسه ساز، به عنوان حرکتی فرهنگی و صدقه جاریه نام برد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار، در این همایش که با حضور امام جمعه، تنی از چند مسئولین شهرستان و دست اندرکاران امر برگزار شد گفت : در شهرستان بیجار مشارکت خیرین مدرسه ساز طی چند سال گذشته کم نظیر بوده است.

 وی در ادامه با تقدیر از خیرین حاضر در این مراسم به فرصت پیش آمده درجهت خدمت به محرومین اشاره کرد و اظهار داشت: اگر می خواهیم کشور ما پیشرفت داشته باشد، باید به فرهنگ اصیل خود توجه داشته باشیم، و در راستای رشد و توسعه فرهنگ، اقدام  خیرین مدرسه ساز یک حرکت فرهنگی و صدقه جاریه است، که تا ابد ادامه پیدا خواهد کرد و در این میان کمک به ساخت و تجهیز خوابگاه های دانش آموزی و اکرام دانش آموزان خوابگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار تصریح کرد: مدارس شبانه روزی در توسعه پایدار کشور نقش بسزایی دارند زیرا با تحصیل دانش آموزان روستایی در این مدارس از مهاجرت روستاییان و کشاورزان به شهرها جلوگیری می شود.

 در ادامه این مراسم کوهی کارشناس مسئول مدارس شبانه روزی آموزش و پرورش استان کردستان نیز ضمن تشکر از خیرین گفت: خیرين مدرسه ساز دردمندان و دلسوختگاني هستند که خود طعم سختی ها را چشیده اند و به پاس نعمات خداوندي و به تکلیف او گام در این راه نهاده اند .

 وی ادامه داد: اگر شايستگي های خیران و نیكوكاران در امر مدرسه سازي و رونق دادن به حوزه تعلیم و تربیت بهتر و شايسته تر ديده شود در آن صورت قادر خواهیم بود يك تحول جهشی را در اين حوزه انجام دهیم.

 کوهی خاطرنشان کرد : انتظار این است که دانش آموزان در خوابگاه بدون هیچ دغدغه ای و با روحیه مضاعف به امر تحصیل مشغول باشند اما کمبود ها و مشکلاتی در خوابگاههای دانش آموزی وجود دارد که همت والای شما عزیزان خیر را می طلبد.

گفتنی است: در این مراسم تنی چند از خیرین شهرستان مبالغی را جهت امورات مختلف مدارس دانش آموزی بیجار متقبل شدند.

منبع:خبرگزای پانا

منشتر کننده: نزاکت الهیاری