مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
چاپ
کد خبر: ۹۴۸

نیازمندی استان یزد به مقاوم سازی و ایجاد بیش از ۳۶۰ مدرسه

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد:

نیازمندی استان یزد به مقاوم سازی و ایجاد بیش از ۳۶۰ مدرسه

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: با توجه به ایجاد شهرک های جدید در استان ما نیازمند بازسازی و همچنین ایجاد بیش از ۳۶۰ مدرسه هستیم.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، امیرحسین رادمنش، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به توجه به بحث ایمن سازی و مقاوم سازی مدارس استان یزدگفت: ما ده هزار کلاس درس در استان داریم که در سال جاری میزان 9 درصد رشد دانش آموزی داشتیم.

وی افزود: ما دانش اموزان مختلفی را تحت پوشش قرار داده ایم که یکی از آنها بیماری اوتیسم است که خیری میزان 35 میلیارد ریال هزینه آن را قبول کرده است و برای این قشر از دانش آموزان نیز مدرسه ای ایجاد کرده ایم تا آنها با دانش آموزان دیگر نباشند و به صورت خاص ادامه تحصیل دهند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از مراکزی که در استان یزد به صورت خیری فعالیت خود را ادامه می دهند کلینیک فرهنگیان استان است که بخش های رادیولوژی و چشم پزشکی و دندانپزشکی و ماموگرافی آن راه اندازی شده است.

رادمنش تصریح کرد: سال گذشته 380 میلیارد ریال از خیرین حمایت گرفته ایم و و امسال نیز تا الان 280 میلیارد ریال کمک کرده اند.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در زمینه تامین اعتبار است به نحوی که خیرین میزان 50 درصد حمایت خود را ارائه کرده اند اماهنوز اعتبار دولتی در برخی از بخش ها اختصاص داده نشده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد بیان کرد: با توجه به رکود بازار و شرکت ها اما ما مدرسه سازی  را با حمایت مردم داریم و خیرین نیز کمک می کنند.

رادمنش بیان کرد: ما در استان یزد تعداد 2 هزار و 280 خیرساز و خیر یار داریم که بسیاری از اقدامات آنها در زمینه کمک به مردم بوده است.

منبع: خبرگزاری شبستان 
منتشر کننده: نزاکت الهیاری