مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
چاپ
کد خبر: ۹۰۴

آغاز عملیات اجرایی 48 واحد آموزشی  در جیرفت

آغاز عملیات اجرایی 48 واحد آموزشی در جیرفت

عملیات اجرایی 48 مدرسه خیرساز در شهرستان جیرفت آغاز شده که 60 درصد این مدارس افتتاح و مابقی در حال ساخت است.



به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، احمد امینی روش روز شنبه در حاشیه افتتاح چهار واحد آموزشی در جیرفت افزود: زمینه حضور بخش خصوصی در مدرسه سازی طی دولت تدبیر و امید فراهم شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت ادامه داد: مدرسه سازی از دیرباز در ایران اسلامی وجود داشته لذا این امر اهمیت مدرسه و آموزش و پرورش را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت نیروی انسانی از وظایف و نقش های راهبردی آموزش و پرورش محسوب می شود تصریح کرد: وجود عوامل سخت افزاری و ایجاد فضای آموزشی در ارتقاء سطح آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش کلیدی و اساسی دارد.
امینی روش بیان کرد: تامین زیرساخت های مطلوب و ایجاد فضای آموزشی مناسب و ایمن در شهرستان جیرفت زمینه دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی را ممکن می سازد.
وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز پیشگامان عرصه علم و معرفت هستند و نهضت مدرسه سازی در شهرستان جیرفت با مشارکت دولت و خیرین ادامه دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز گفت: مدرسه شهید نبوی با 160 مترمربع زیربنا دارای پنج کلاس درس با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
احمد اسکندری افزود: مدرسه پنج کلاسه مهرطاها در روستای قاسم آباد با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و با زیربنای 290 مترمربع در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 متر مربع احداث شده است.
وی ادامه داد: دبستان شهید حسین زاده با 135 مترمربع زیربنا و یک میلیارد و 500 میلیون ریال و دبستان دخترانه گل افشانی با زیربنای 108 مترمربع و 600 میلیون ریال اعتبار امروز افتتاح شد.
فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان جیرفت در آیین افتتاح چهار مدرسه خیرساز شهرستان جیرفت حضور داشتند.

منبع: ایرنا

منتشر دهنده: نزاکت الهیاری