مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
چاپ
کد خبر: ۹۰۵

افتتاح دو هزار و 600 کلاس درس در مدت 17سال به همت خیرین مدرسه ساز در کردستان

افتتاح دو هزار و 600 کلاس درس در مدت 17سال به همت خیرین مدرسه ساز در کردستان

ربیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان در آئین افتتاح دبستان روستای باغلوجه سقز گفت: با همت خیرین و در مدت 17 سال از 448 مدرسه در قالب 2600 کلاس درس در استان بهره برداری شده است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان در مراسم معنوی افتتاح دبستان روستای باغلوجه سقز ضمن تشکر از اقدامات خداپسندانه بنیاد برکت در ساخت مدرسه 3 کلاسه روستای باغلوجه گفت: خوشحالیم که در ایران اسلامی با اتحاد و همرنگی و در سایه آرامش و امنیت می توانیم در کارهای عام‌المنفعه سهیم باشیم.

حسامی با تقدیر از خیرین استان و شهرستان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به خیال واهی خود تصور می کردند که می توانند با هجمه فرهنگی، فرهنگ غنی ما را نابود سازند، اما با تدابیر و راهگشایی رهبر معظم انقلاب و همت مردم و مسئولین، به شکرانه  خدا تا حدود بسیار زیادی از نقشه پدیده خود جا ماندند.

وی افزود: تکلیفی بر دوش ماست که در امر مدرسه سازی که هدف آن سازندگی و تعالی و تعلیم و تربیت است، از خیرین و کمک های ارزشمندی که برای احداث مدارس در استان انجام داده‌اند تشکر کنیک.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان افزود: در مدت ۱۷ سال که از تشکیل مجمع خیرین در کشور می گذارد و با وجود ۱۸۵ میلیارد تومان تعهدات خیرین در سطح استان به حمد خدا تاکنون ۱۱۳ میلیارد آن تحقق پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شاهد افتتاح ۴۴۸ مدرسه در قالب ۲۶۰۰ کلاس درس در مدت این 17 سال بودیم که در این میان شهرستان سقز از شهرستانهای برخوردار منطقه بوده است.

منبع: پانا

منتشر کننده : نزاکت الهیاری