مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

کلیپ روز ملی تکریم از خیرین

...
خبر

صحبت های وزیر آموزش و پرورش در روز ملی تکریم از خیرین

...
در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران آموزش و پروش و اداره نوسازی البرز ؛

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در نشست ویدئوکنفرانسی با مدیران اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی وتجهیزات مدارس استان البرز ، نیازهای آموزشی این استان مهاجرپذیر را مورد بررسی قرار داد.

...
همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز تکریم خیرین؛

در پانزدهیمن روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین، تفاهم نامه ساخت مجتمع بزرگ آموزشی با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع، شامل ۳ واحد آموزشی و یک باب سالن ورزشی توسط خیر مدرسه ساز جناب آقای غلامحسین نصری با تعهد صد درصد به امضا رسید.

...
خبر

به رغم آنکه سن و سالی از او گذشته بود اما با شور و هیجان در مراسم و همایش‌ها سخنرانی می‌کرد؛ از روزی که سنگ بنای جامعه خیرین مدرسه‌ساز با جمعی انگشت شمار نهاده شده بود تا خیّری که زیر ناودان طلا در مکه مکرمه با خدای خود عهده کرده بود14 مدرسه بسازد.

...
خبر

دکتر قفلی به مناسبت روز تکریم خیرین پیامی صادر کرد . متن پیام در پی می آید.

...
خبر

محسن حاجی میرزایی به مناسبت روز تکریم از خیرین پیامی صادر کرد متن این پیام به این شرح است:

...
خبر

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به رشد قابل توجهی در تخصیص اعتبارات کارهای مشارکتی گفت: علاوه بر آن شاهد افزایش ۳ برابری مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی هستیم.

...
خبر

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی ضمن گرامیداشت فعالیت‌های خیرین به ویژه خیرین مدرسه‌ساز، اهتمام آنها برای مدرسه‌سازی را در دهه سوم فعالیتشان بیش از پیش موثر دانست.

...
به مناسبت روز ملی تکریم خیرین صورت می گیرد؛

همزمان با میلاد اما حسن مجتبی(ع) که برای اولین بار امسال به عنوان روز ملی تکریم خیرین نامگذاری شد، ویژه‌برنامه‌هایی در رسانه ملی برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته شده است.

...
خبر

پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان همزمان باولادت امام حسن مجتبی(ع) به نام "تکریم خیرین مدرسه‌ساز" نام‌گذاری شده است.

...
دکتر قفلی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرکل نوسازی مدارس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ،

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت : مهمترین دغدغه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور وضعیت پروژه های نیمه تمام و حمایت سازمان نوسازی مدارس در این زمینه است.