مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
چاپ
کد خبر: ۲۸۶۰

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی برگزار شد

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی برگزار شد

در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خیران مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارند و این جایگاه ارزنده باید در لایه های مختلف جامعه برجسته سازی شود.


بهروز اکرمی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی، گفت: تقویت دستگاه تعلیم و تربیت، راه دستیابی به توسعه پایدار و عمران و آبادانی است و خیرین مدرسه ساز با این عمل خیرخواهانه خود در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان گام برمی دارند چرا که دستیابی به توسعه پایدار و عزت و سربلندی ایران اسلامی با سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش حاصل می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: خیران مدرسه ساز با اقدامات شایسته خود بهترین مروجان کار خیر در جامعه هستند و نقش مهمی در تقویت فرهنگی جامعه دارند، اقدام خیران مدرسه ساز در چارچوب اعداد خلاصه نمی شود چرا که افرادی که در مدارس شما تحصیل می کند اثرات دایمی بر جامعه دارند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز گفت: تعهدات خیران مدرسه ساز در بیست و یکمین جشنواره ۲۹۰ میلیارد ریال بود که تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال معادل ۷۵ درصد آن محقق شده است.
«حسین محمدی» افزود: آورده خیران مدرسه ساز در بیست دومین جشنواره ،تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال شده که ۷۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
وی ادامه داد: ۲۴ طرح نوسازی مدارس با زیربنای بیش از ۳۰هزار متر مربع امسال در استان مرکزی اجرا شد که ۲۱ طرح با مشارکت خیران و سه طرح دیگر از سوی بخش دولتی در این استان اجرا شده و در تحویل طرح های امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش مشاهده می شود.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری