مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
چاپ
کد خبر: ۲۸۶۴

چهاردهمین جلسه کمیسیون امور استانها برگزار شد

چهاردهمین جلسه کمیسیون امور استانها برگزار شد

چهاردهمین جلسه کمیسیون امور استانها صبح امروز 11 اسفند ماه سال 99 به ریاست مهندس قلم چی و با حضور دکتر قفلی در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، چهاردهمین جلسه کمیسیون امور استانها صبح امروز 11 اسفند ماه سال 99 به ریاست مهندس قلم چی و با حضور دکتر قفلی در محل جامعه خیرین مدرسه کشور برگزار شد.

در این جلسه ، مهندس جعفری مدیر عامل ، نجفی افشار معاون مدیر عامل و اعضای کمیسیون ( آقایان مهندس ناجی مقدم ، ارجمندی و خانم ها مهندس دانشمهر و هاشمی ) حضور داشتند

در ابتدای این جلسه مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، سخنانی  از مرحوم حافظی را قرائت کرد.

در ادامه این جلسه ، هریک از اعضا که مسئولیت پیگیری گزارشات مجامع از جمله ( نام و عکس خیرین متوفی استانها، عکس اعضای هیات مدیره ، عکس خیرین شاخص استانها، مدارس افتتاح شده در سال جاری و ..)  را ارائه دادند تا کتاب کارنامه خیرین تا پایان سال جاری توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی چاپ شود.

در پایان این جلسه مصوب شد، از استانها درخواست شود ابتکارات و دستاوردهای خود را به جامعه ارسال نمایند2- موضوعاتی که نیازمند مطرح شدن در جلسات هیات مدیره است را به جامعه خیرین ارسال کنند3-از  تجربیات مجامع  استفاده شود.

نزاکت اللهیاری