مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
با دستان پر مهر خیر نیک اندیش آقای شریعتی انجام شد؛

تفاهم نامه ساخت دو باب مدرسه در استان خوزستان و هرمزگان به وسیله خیر نیک اندیش آقای سید رحمت شریعتی درمحل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به امضا رسید.

...
خبر

دکتر کیانی مدیر کل همکاری های فرهنگی امور ایرانیان خارج از کشور با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دیدار و گفتگو کرد.

...
خیر مدرسه ساز علی فخاری؛

علی فخاری، 75 ساله و کارشناس زبان و ادبیات است.. با او گپی کوتاه زده ایم که خلاصه ای از آن در پی می آید.

...
خبر

دکتر قفلی در سالروز تاسیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور پیام تبریکی صادر نمود . متن پیام در پی می آید.

...
توسط خیر مدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی انجام می شود

تفاهم نامه تعمیر سه مدرسه در استان کرمان توسط خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به امضا رسید.

...
در جلسه ویدئو کنفرانس اصفهان مطرح شد،

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان درجلسه ویدئو کنفرانس رئیس سازمان نوسازی مدارس و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان و اعضا هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، در جهت تکریم از این ظرفیت ملی پیشنهاد ساخت موزه‌ای به‌نام خیرین مدرسه ساز را مطرح کرد که مورد اقبال قرارگرفت.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ورامین گفت: ۷۰۰ معلم ورامینی، ماهانه بخشی از حقوق خود را برای ساخت مدرسه اهدا می‌کنند تا بخشی از نیازهای این شهرستان به فضای آموزشی برطرف شود.

...
با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرس ساز کشور

با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور سامانه مهر مدرسه با هدف جلب مشارکت های مردمی برای انجام مدرسه سازی افتتاح شد.

...
خبر

شب‌های قدر و هنگامه نزول قرآن از راه رسید و بندگان را فرصتی ارزشمند فراهم شد تا در این لیالی پر نور بار دیگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت، به تزکیه نفس و رسیدن به خلوص معنوی سپری کنند.

...
به همت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی انجام شد؛

تفاهم نامه احداث چهار باب مدرسه سه کلاسه در استان سیستان و بلوچستان توسط خیرنیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی به امضا رسید.

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

دومین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز به ریاست دکتر قفلی و با حضور اعضای هیات مدیره درمحل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
زندگینامه حاج اکبر ابراهیمی ؛

حاج اکبر ابراهیمی یکی از خیرین نیک اندیشی است که تا به امروز مدارس بسیار زیادی را در سطح کشور بنا کرده است این خیر مدرسه ساز علاوه بر ساخت مدرسه به دستگیری از نیازمندان و ایتام نیز می پردازد و همیشه می گوید : خداوند به دستان دهنده من برکت دهد.