مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
در تشریح عملکرد یک ساله مدیریت آموزش و پرورش ایلام:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان با اشاره به پوشش تحصیلی صد درصدی در تمام مقاطع مختلف تحصیلی، گفت: کسب مقام اول جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح استان پس از ۱۹ سال برای اولین بار از موفقیت‌های کسب شده در یک سال گذشته بوده است.

...
مدير آموزش و پرورش جهرم خبر داد :

مدیر آموزش و پرورش جهرم از آغاز عملیات اجرایی احداث یک باب مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه در شرق شهر جهرم خبر داد.

...
خبر

پروژه هاي نيمه كاره آموزشي كه به دليل نبود اعتبارات كافي نيمه كاره باقي مانده اند يكي از مشكلات نظام آموزشي كشور است كه متأسفانه به دليل عدم تكمیل نتوانسته باري از دوش آموزش و پرورش بردارد و تراكم دانش آموزي در كلاس هاي درس را كاهش دهد. ضمن آنكه در بيشتر شهرستان ها و نواحي استان نيز كمبود كلاس درس به شدت مشهود است.

...
خبر

هزار و 600 متر زمین توسط یک خیر نیک اندیش به آموزش و پرورش شهرستان هیرمند اهداء شد.

...
همزمان با آغاز سال تحصیلی 97-96 به بهره برداری می رسد؛

دو مدرسه خیرساز با اعتباری بالغ بر 5/5 میلیارد تومان در شهرستان میبد استان یزداول مهرماه به بهره برداری می رسد .

...
خبر

دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای نورآباد شهريور امسال به همت بنياد بركت و با حضور بهرام سری رئیس مدارس معارف اسلامی کشور، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل نوسازی مدارس استان ، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح شد.

...
همزمان با سال تحصیلی جدید در استان اصفهان انجام می شود؛

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از افتتاح و بهره برداری دو آموزشگاه خیر ساز در مهرماه سال جاری خبر داد.

...
به همت خیرین مدرسه ساز استان اصفهان انجام شد؛

عملیات ساخت مدرسه خیر ساز زنده یاد الهیار نادری بختیاری و زنده یاد حاجیه خانم مهاجر در روستای خرسانک سفلی شهرستان چادگان با حضور نماینده ی خیرین مرحوم آغاز شد.

...
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

مدرسه ۶ کلاسه ای در بیجار به همت اصغر پور کاووس خیرمدرسه ساز ایرانی مقیم امریکا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

...
همزمان با هفته دولت در آذربایجان شرقی انجام شد؛

همزمان با هفته ی دولت در 26 شهرستان آذربایجان شرقی، 51 پروژه ی عمرانی، رفاهی و آموزشی اداره کل آموزش پرورش استان با حضور رئیس سازمان نوسازی و توسعه ی مدارس کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، 14 طرح خیر ساز برای تامین بخشی از نیازهای آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و تربیتی در این استان آماده شد.

...
خبر

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی درگذشت جمعی از دانش آموزان دختر هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت. متن این پیام در پی می آید: