مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
چاپ
کد خبر: ۱۲۳۳

امضا تفاهم نامه ساخت مدرسه خیر ساز در استان مرکزی

امضا تفاهم نامه ساخت مدرسه خیر ساز در استان مرکزی

تفاهم نامه ساخت مدرسه 12کلاسه خیری در شهرستان آشتیان استان مرکزی به امضا رسید


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جلسه هماهنگی و امضای تفاهم نامه احداث مدرسه 12 کلاسه خیرساز در شهرستان آشتیان با حضور خیر نیکوکار حاج غلامرضا معمارزاده، مهندس قائمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، دانش نژاد معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس، مهندس علی دانش منفرد رئیس هیأت مدیره جامعه آشتیانی ها وعبدالله آقانوری مدیر آموزش و پرورش شهرستان آشتیان برگزار گردید.

مهندس قائمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، در این جلسه ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز در شهرستان آشتیان گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار است، گفت: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی شدند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می شد و شرایط ایده آل امروز حاکم بر فضای مدارس وجود نداشت.

قائمی با بیان اینکه کار خیرین همچون نهالی است که هرچه از عمل آن می گذرد، برکات آن روز به روز افزایش پیدا می کند، افزود: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی بویژه در شهرستان آشتیان می باشد.

لازم به ذکر است این پروژه با زیر بنای 1200متر مربع و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال توسط خیر محترم مدرسه سازحاج غلامرضا معمارزاده و با مشارکت اداره کل نوسازی استان مرکزی ساخته خواهد شد.