مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
دکتر حافظی در همایش علمی تجلیل از رتبه های تک رقمی کنکور سراسری مطرح کرد ؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در همایش علمی تجلیل از رتبه های تک رقمی کنکور سراسری 96 که در مرکز همایش های برج میلاد تهران به همت بنیاد علمی آموزشی قلم جی برگزار شده بود گفت : خیرین مدرسه ساز در نظر دارند فضاهای آموزشی را در خارج از مرزهای کشور احداث نمایند.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی از افتتاح ۳۰ مدرسه خیرساز طی هفته دولت در آذربایجان شرقی خبر داد.

...
مدیر کل نوسازی مدارس استان کردستان اعلام کرد؛

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان با اعلام این خبر گفت: 10 مدرسه خیری همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 250 میلیون تومان در استان کردستان به بهره برداری خواهد رسید.

...
همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

همزمان با فرارسیدن هفته دولت، یک مدرسه 9 کلاسه به همت بنیاد برکت در استان روستای بیساران سروآباد کردستان به بهره برداری خواهد رسید.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پیام تبریک صادرنمود.

...
باحضور مدیران رسانه ملی در سازمان نوسازی مدارس کشور انجام شد؛

نخستین جلسه کارگروه مشترک گسترش فرهنگ مدرسه سازی با حضور مدیران رسانه ملی و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در محل سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

...
به همت خیرین مدرسه ساز استان کردستان انجام می شود؛

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بوکان گفت: به همت خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بوکان تعداد ۱۵ مدرسه و مرکز آموزشی با تعداد ۵۵ کلاس درس در مناطق شهری و روستایی بوکان در دست‌ساخت است که امید می‌رود تعدادی از این پروژه‌ها برای سال تحصیلی جدیدبه بهره‌برداری برسد.

...
آشنایی با خانواده خزائلی خیرین مدرسه ساز؛

عذرا و عفت خزائلی خواهران دکتر محمد خزائلی چهره ماندگار آموزش نابینایان با ساخت مدرسه ای در تهران به جمع خیرین مدرسه ساز پیوستند.

...
گفت و گو با زهرا گیتی نژاد، خیر مدرسه ساز؛

زهرا گیتی نژاد معلم با سابقه ای است که در کنار تدریس با کمک سازمان نوسازی مدارس و مجمع خیرین تا به حال توانسته ۲۵۰مدرسه برای مناطق محروم بسازد.او چندی قبل منتخب جایزه جهانی گوهرشاد شد.

...
مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل همزمان با روز پزشک برگزار می کند؛

بزرگداشت دکتر یوسف معماری عضو هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، پزشک خیر ، فعال فرهیخته عرصه های اجتماعی ، شاعر و معتمد نا آشنای مردم اردبیل همزمان با روز پزشک در استان اردبیل برگزار می شود .

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبرداد؛

قرآن نویس گفت : خیرین مدرسه ساز استان اردبیل طی قولی که به استاندار این استان داده بودند 100 کلاس درس را تا مهرماه سال جاری به آموزش و پرورش تحویل خواهند داد.

...
خبر

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز، انتخاب سید محمد بطحایی را به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: